Najnowsze oferty pracy

  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Specjalista / Młodszy specjalista wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich, rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych, projektowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Banku, monitorowanie i ocena stanu systemów informatycznych i...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Inżynier Sprzedaży / IT Corporate Account Manager (Presales)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Inżynier Sprzedaży (Senior IT Account Manager)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. IT Mazowieckie
Service Process Controller for Release Management with English

Service Process Controller for Release Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
825 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Release Management with English
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Starszy Inspektor – Administrator Systemów IT w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Utrzymania Systemów Informatycznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Administrowanie systemami IT w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: administrowanie systemem działającym w trybie 24/7/365 w zakresie m.in. Active Directory, Exchange, serwerów WWW; zapewnienie właściwej instalacji i eksploatacji infrastruktury serwerowej; zapewnienie III linii...
  • Specjalista / Młodszy specjalista wsparcia IT

    Bank Spółdzielczy w Raszynie   Raszyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich, rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych, projektowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Banku, monitorowanie i ocena stanu systemów informatycznych i...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • Junior IT Specialist

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    acts as first point of contact for Employees that request assistance and working with other members of the IT team to proactively resolve issues supporting customers via phone and email in Polish / English including the support of users regarding computers and peripheral equipment basic...
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji Dentystów

    Medicover Stomatologia   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania jako Rekrutera/Rekruterki: redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z Managerami Rekrutującymi, direct search, mailing i cold calling w celu pozyskiwania najlepszych specjalistów na rynku, przedstawianie...
  • Inżynier Sprzedaży / IT Corporate Account Manager (Presales)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Inżynier Sprzedaży (Senior IT Account Manager)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...