Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży w Pionie Handlowym – Segment Infrastruktury

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu luzem w segmencie budownictwa infrastrukturalnego; Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    4 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Kierownik ds. Obsługi Klienta Podlaskie
Service Process Controller for Change Management with English

Service Process Controller for Change Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podlaskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
808 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Change Management with English
Miejsce pracy: woj. podlaskie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży w Pionie Handlowym – Segment Infrastruktury

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu luzem w segmencie budownictwa infrastrukturalnego; Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    4 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Białystok    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...