W Rhino dzięki kompleksowemu rozwiązaniu pomagamy optymalizować i zarządzać zużyciem energii, wody, gazu, ciepła. Łączymy doświadczenie i innowacyjne technologie, aby nasi klienci realizowali swoją wizję zrównoważonego zużycia energii.
Szukamy osoby, która zadba o efektywną i sprawną obsługę zgłoszeń serwisowych użytkowników aplikacji. Jako Service Operation Specialist będziesz odpowiedzialny za monitorowanie i raportowanie działania systemu u naszych klientów, klasyfikację zgłoszeń serwisowych i ich właściwe zaadresowanie. Do Twoich obowiązków będzie należało również tworzenie kont użytkowników, konfiguracja aplikacji, raportów i powiadomień. Stawiamy na samodzielność, zaangażowanie i otwartość na rozwijanie nowych umiejętności.
Potrafisz łączyć pasję z profesjonalizmem i chcesz mieć wpływ na innowacyjny rynek zrównoważonej energii? Dołącz do naszego zespołu i wykorzystaj swoją szansę na rozwój.
- Obsługa zgłoszeń dotyczących pracy systemu
- Zarządzanie aplikacją ticketową
- Monitorowanie i raportowanie działania systemu u klientów
- Kontakt z klientem (udzielanie informacji dotyczących pracy systemu)
- Konfiguracja aplikacji zdalnego monitoringu mediów
- Wykonywanie zadań wspierających pracę zespołu
- Samodzielność i proaktywność w usprawnianiu procesów i wypracowywaniu nowych rozwiązań
- Praktyczna znajomość MS Excel
- Wykształcenie techniczne (preferowane: elektronika, automatyka, elektryka lub pokrewne)
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną współpracę w środowisku międzynarodowym
- Podstawowa znajomość SQL i zagadnień związanych z automatyką budynkową będą dużym atutem
- Rozwój w zakresie wiedzy technicznej i umiejętności miękkich
- Niezależność i autonomię w działaniach
- Realny wpływ na kształt i rozwój systemu
- Elastyczne godziny pracy
- Lekcje angielskiego
- Przekąski i świeże owoce
- Prywatną opiekę medyczną
- Dopasowaną do Ciebie formę zatrudnienia