Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, dużej sieci serwisowej związanej z rynkiem Telecom, poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SM/WAR/06/15
Nr Ref.: SM/WAR/06/15
Zakres głównych obowiązków:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesu naprawy i wymiany urządzeń w ramach likwidacji szkód;
- efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na serwisy i zakup nowych urządzeń;
- optymalizacja kosztów funkcjonowania procesu napraw, wymiany urządzeń i obsługi kurierskiej;
- nawiązywanie współpracy z serwisami zewnętrznymi, dostawcami nowych urządzeń;
- opracowanie raportów i procedur dotyczących obsługi szkód w serwisach, zakupu usług i urządzeń;
- odpowiedzialność za proces magazynowania urządzeń i odzyskiwania części oraz zapewnienie urządzeń zastępczych dla Klientów w procesie likwidacji szkód;
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesu obsługi kurierskiej Klientów;
- wdrażanie i nadzór nad Standardami Obsługi Klienta oraz podnoszenie efektywności pracy podległych pracowników;
- dbanie o interes firmy oraz jej Partnerów Handlowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – Zarządzanie/ Logistyka;
- doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 - 5 lat;
- mile widziana znajomość branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
- wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie zarządzania oraz sprzedaży;
- umiejętności planowania i rozwiązywania problemów;
- umiejętności interpersonalne, otwartość, komunikatywność;
- samodzielność, dokładność, odpowiedzialność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- biegła znajomość pakietu MS Office;
- prawo jazdy kategorii „B”;
- dobra znajomość języka angielskiego.