Najnowsze oferty pracy

  • Account / Delivery Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Account Management & Growth: Develop and execute account strategies to grow revenue, expand service offerings, and build long-term relationships with Fortune 500 clients. Identify opportunities for cross-selling and upselling IT services and solutions. Create and manage account...
  • Account / Delivery Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Account Management & Growth: Develop and execute account strategies to grow revenue, expand service offerings, and build long-term relationships with Fortune 500 clients. Identify opportunities for cross-selling and upselling IT services and solutions. Create and manage account...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Manager

Craftware Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2917 dni temu
Service Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy firmą świadczącą usługi konsultingowe, wdrożeniowe i integracyjne w zakresie rozwiązań technologii Cloud Computing. Nasza firma to zespół najlepszych programistów, architektów i kierowników projektów z wieloletnim doświadczeniem.

 

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie usługami świadczonymi dla międzynarodowego Klienta oraz proponowanie usprawnień istniejących procesów
  • Opracowywanie i wdrażanie standardów świadczenia usług IT  
  • Ścisła współpraca z klientem i project managerami po jego stronie
  • Zarządzanie zespołem serwisowym 
  • Postępowanie zgodnie z ustaleniami zawartymi w SLA, tworzenie i dostosowywanie wskaźników KPI
Wymagania:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu dostarczaniem usług IT, zwłaszcza w obszarze rozwoju oprogramowania
  • Szeroka wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk, standardów i narzędzi związanych z rozwojem oprogramowania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość ITIL 
  • Znajomość narzędzi do zarządzania serwisami HP SM 
  • Wysoka komunikatywność i terminowość                                                                              
Oferujemy:
  • Pracę w ciekawych, dynamicznych projektach z bliską i szczerą współpracą z klientem
  • Otwartą ścieżkę kariery i awansu zawodowego wraz z rozwojem firmy
  • Szkolenia wewnętrzne oraz wsparcie w certyfikacji
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Account / Delivery Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Account Management & Growth: Develop and execute account strategies to grow revenue, expand service offerings, and build long-term relationships with Fortune 500 clients. Identify opportunities for cross-selling and upselling IT services and solutions. Create and manage account...
  • Account / Delivery Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Account Management & Growth: Develop and execute account strategies to grow revenue, expand service offerings, and build long-term relationships with Fortune 500 clients. Identify opportunities for cross-selling and upselling IT services and solutions. Create and manage account...