Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Service Desk
Praca Stała
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Nr Ref.: SDN/014/UJX
- Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT
- Prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek zsystemami Windows i oprogramowaniem klienckim
- Rozwiązywanie telefonicznych i e-maliowych zgłoszeń użytkowników
- Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
- Doświadczenie w pracy w zespole wsparcia (np. help desk, customer support)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej- warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
- Bardzo dobra znajomość systemu Windows 7/8 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz Lotus Notes
- Znajomość protokołu TCP/IP
- Znajomość budowy komputera
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji (u naszego Klienta)
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe