Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
POSZUKUJEMY:
Service Desk Technician
(druga linia wsparcia)
(druga linia wsparcia)
Twoje przyszłe zadania:
- Zarządzanie i realizacja zgłoszeń IT
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie
- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
- Wsparcie dla autorskich OS opartych o systemy Linux i OSX
- Automatyzacja procesów poprzez pisanie skryptów (bash, Python)
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia średniego lub w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.
- Znajomości systemów Linux (mile widziany także OSX)
- Komunikatywności i otwartości
- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub serwisach informatycznych
- Podstawowa znajomości ITIL
- Znajomość urządzeń i systemów Apple
Oferujemy:
- Stabilne warunki współpracy,
- Stawkę godzinową + premie,
- Pakiet medyczny luxmed
- Kartę multisport,
- Luźną atmosferę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Nieograniczoną ilość kawy :)