Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubuskie
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
796 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: woj. lubuskie
Responsibilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others
Requirements

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Dyrektor Agencji

    Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta; Współpraca z...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...