Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 godz.
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Kierownik Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    3 godz.
    W związku z rozwojem LUX MED Stomatologia w Łodzi, poszukujemy Kierownika Stomatologii. Zadania: Zarządzanie całościowe placówką stomatologiczną; Odpowiedzialność za jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług; Odpowiedzialność za budżet i wskaźniki zarządzania podległej...
  • Kierownik Robót / Budowy (wszystkie branże)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nadzór nad podwykonawcami, Nadzór nad powierzonym odcinkiem robót budowlanych, Wspomaganie kierownika budowy w prowadzeniu inwestycji, Przygotowanie dokumentacji technicznej kontraktu, Sporządzanie przedmiarów i wycen robót. Przygotowanie zapytań ofertowych dla podwykonawców oraz danych do...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Majster Robót Drogowych

    Trakcja S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Praca na jednej z naszych inwestycji - związana z przebudową oraz budową dróg na terenie Łodzi; Bieżący nadzór nad zespołem pracowników realizujących roboty drogowe; Odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót i obowiązującymi...
  • Kierownik Oddziału

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    doświadczenie w branży hurtowej lub dystrybucyjnej. znajomość lokalnego rynku sklepów i sieci detalicznych. minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, znajomość specyfiki branży artykułów FMCG w sektorze dystrybucyjnym,
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Zespołu Montażowego

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz montaży u klientów. Współpraca i koordynacja zespołów montażowych; zapewnianie płynnej komunikacji z klientami. Zarządzanie stanami magazynowymi i kontrola jakości towarów. Odbiór dostaw towarów oraz wykonanie pomiarów u...
  • Koordynator Zespołu Pielęgniarskiego

    Medicover Sp. z o.o.   Łódź, ul. Rydza Śmigłego 20    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę
    6 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie koordynacja zespołu Pielęgniarek i Położnych, czyli: organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu: Pielęgniarek i Położnych; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej oraz ocen rocznych osobom w zespole; rozpatrywanie reklamacji dotyczących działalności...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1397 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: Łódź

The role holder leads, motivates and develops a team of service desk staff to ensure delivery of incident management to agreed levels of service.

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action.  Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Key Accountabilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action.  Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service.  Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 godz.
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Kierownik Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    3 godz.
    W związku z rozwojem LUX MED Stomatologia w Łodzi, poszukujemy Kierownika Stomatologii. Zadania: Zarządzanie całościowe placówką stomatologiczną; Odpowiedzialność za jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług; Odpowiedzialność za budżet i wskaźniki zarządzania podległej...
  • Kierownik Robót / Budowy (wszystkie branże)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nadzór nad podwykonawcami, Nadzór nad powierzonym odcinkiem robót budowlanych, Wspomaganie kierownika budowy w prowadzeniu inwestycji, Przygotowanie dokumentacji technicznej kontraktu, Sporządzanie przedmiarów i wycen robót. Przygotowanie zapytań ofertowych dla podwykonawców oraz danych do...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Majster Robót Drogowych

    Trakcja S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Praca na jednej z naszych inwestycji - związana z przebudową oraz budową dróg na terenie Łodzi; Bieżący nadzór nad zespołem pracowników realizujących roboty drogowe; Odpowiedzialność za realizację zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem robót i obowiązującymi...
  • Kierownik Oddziału

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    doświadczenie w branży hurtowej lub dystrybucyjnej. znajomość lokalnego rynku sklepów i sieci detalicznych. minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, znajomość specyfiki branży artykułów FMCG w sektorze dystrybucyjnym,
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Łódź    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Kierownik Zespołu Montażowego

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz montaży u klientów. Współpraca i koordynacja zespołów montażowych; zapewnianie płynnej komunikacji z klientami. Zarządzanie stanami magazynowymi i kontrola jakości towarów. Odbiór dostaw towarów oraz wykonanie pomiarów u...
  • Koordynator Zespołu Pielęgniarskiego

    Medicover Sp. z o.o.   Łódź, ul. Rydza Śmigłego 20    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę
    6 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie koordynacja zespołu Pielęgniarek i Położnych, czyli: organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu: Pielęgniarek i Położnych; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej oraz ocen rocznych osobom w zespole; rozpatrywanie reklamacji dotyczących działalności...