Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Service Desk Team Leader
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 774742
Zadania:
- Zarządzanie zespołem Service Desk
- Delegowanie zadań oraz zapewnienie optymalnego podziału obowiązków
- Zarządzanie incydentami krytycznymi
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Motywowanie i dbanie o rozwój pracowników
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość metodologii ITIL
- Zorientowanie na osiąganie założonych celów
- Otwartość na nowe wyzwania
- Umiejętność motywowania pracowników oraz delegowania i rozliczania zadań
- Samodzielność,umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
- Możliwość rozwoju osobistego
- Miła atmosfera i dobre warunki pracy
- Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie,prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, fundusz socjalny)
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę