Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie
Service Desk Support with German/French

Service Desk Support with German/French

CPL JOBS Sp. z o.o.
wielkopolskie, Wrocław
praca stacjonarna
2757 dni temu
Service Desk Support with German/French
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: JO-1508-314847wroenggerldJS515

Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.

For our Client, leader of Insurance area, we are looking for motivated person who would like to join to the company as a Service Desk Support with German/French

 

Responsibilities:

  • Providing Technical Support for Computers, applications, outlook, networks related issues
  • Act as a point of contact for colleague issues through phone, chat, email and
  • Engage other Service Desk resources or appropriate second- and third-level service resources to resolve incidents
  • Communicate with the Colleague Care team where necessary  to ensure that escalated issues have proper attention
  • Update knowledge management system as necessary
  • Identify service improvement opportunities to key service management stakeholders;
  • Work with Incident and Problem management teams on individual proactive and reactive issues as necessary
  • Grow general knowledge of IT and business systems , increasing ability to resolve issues on first contact

 

Requirements:

  • Proven experience in a Help Desk/Service Desk or Customer Service role
  • Proven knowledge in SharePoint, Active Directory, MS Office (as a helpdesk not user), Windows 7
  • Outstanding customer service skills and a “customer first” mentality are a must
  • Basic understanding of IT principles and most commonly supported systems
  • Fluency in English (both spoken and written) is a must
  • Possibility to work on shifts: 8-16 and 13-21
  • Excellent verbal and written communication skills and telephone manner
  • Ability to build strong relationships with key stakeholders across the organization
  • Ability to think logically to analyze, troubleshoot and resolve complex issues
  • Must be professional, courteous and enjoy working with people

Offer:

  • Attractive salary
  • Extended benefit package
  • Big opportunity to increase the technical knowledge
  • Dynamic, young team full of positive energy
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."