Service Desk Specialist to stanowisko, wymagające od kandydata komunikatywności i umiejętności szybkiego reagowania na problemy. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy zapewnienie codziennego wsparcia i rozwiązywanie problemów użytkowników.
Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
- codzienne wsparcie techniczne użytkowników,
- rozwiązywanie problemów programowych oraz związanych ze sprzętem,
- serwisowanie sprzętu komputerowego podstawowym zakresie,
- zamówienia, wydawanie oraz administracja sprzętem użytkowników,
- zgłaszanie awarii wewnątrz firmy.
Oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie (w trakcie studiów – oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.),
- znajomość systemu operacyjnego Linux (OSX oraz Windows wskazane),
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- skrupulatność i dbałość o szczegóły,
- pomysłowość,
- umiejętność szybkiego uczenia się.
- odporność na stres,
- dyspozycyjność do pracy w trybie 24/7.
Mile widziane:
- znajomość ITIL’a,
- podstawowa znajomość SQL,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- pracę z młodymi i ambitnymi ludźmi pełnymi pasji,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym,
- pakiet socjalny (opieka medyczna Luxmed, karty sportowe),
- uczestniczenie w realizacji innowacyjnych projektów,
- realizację swoich pasji i pomysłów.
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!