Najnowsze oferty pracy

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Junior IT Specialist, Commercial Applications Support

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Specialist

Infoplus Technologies Sp. z o.o.
podkarpackie
praca stacjonarna
1490 dni temu

Ogłoszenie numer: 3950328, z dnia 2020-11-23

Infoplus Technologies UK Limited is a global IT services company focusing on Enterprise solutions and integration services consulting (SAP/Oracle), software development, product solutions for education segment and IT consulting services offering outsourcing solutions to enterprises worldwide. Since inception, ITL has focused on a principle to maximize output for its clients and partners through cost-savings, enhancing productivity and quality.

 

We challenge industry norms by holding ourselves accountable through our fixed-price commitments and a unique performance-pricing model. Head quartered at Borehamwood, United Kingdom, ITL was established in United Kingdom we help enterprises globally to plan their investments in technology, design and implement solutions that drive competitive advantage and deliver or manage critical applications to improve business performance. Based in UK, we have years of experience in servicing the clients across Europe and USA.

Service Desk Specialist

Miejsce pracy: podkarpackie

 

Opis stanowiska

Duration: Log term contract

Location: Remote

Language needed - German

 

Role & Responsibilities:

  • Prime responsibility to take incoming calls or handle email/ web tickets
  • Verifying the issue and categorization / prioritization of the incident
  • Verifying the ticket type selected by the L1 while creating the ticket
  • Referring KB for workaround / resolution and attempting resolution
  • Ticket re-assignment to PRG's if ticket unresolved by L2 (where ever applicable)
  • Correct Routing of tickets with other PRG's
  • Recording trend of calls and identifying outages proactively
  • Callbacks for customer not reachable cases / customer request and unresolved issues
  • Recording outage / bulletin message in Remedy / ACD
  • Updating the outage / bulletin message in Remedy / ACD based on the status update received by the PRG
  • Tracking resolution and updating KB
  • Callback the user and confirm resolution (where ever applicable)
  • Undergoing mandated process training as defined by the project
  • Create internal knowledge base / White papers
  • Proactive Remedy Queue Management

Wymagania

  • Should have knowledge in Service Desk Operations
  • Should have analytical & reasoning skills
  • Technical knowledge on AD, O365, Win10, SCCM.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Junior IT Specialist, Commercial Applications Support

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...