Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warsaw
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce, poszukujemy Specjalisty do spraw wsparcia użytkowników i systemów (pierwsza linia wsparcia)- Service Desk Specialist.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres zadań:
- Wsparcie techniczne dla Klienta wewnętrznego i Partnerów zewnętrznych w ramach I linii wsparcia;
- Wstępna diagnoza oraz rozwiązywanie prostszych incydentów zgłoszonych przez Klienta wewnętrznego;
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach informatycznych i w zasobach sieciowych;
- Przygotowywanie/przenoszenie stanowiska pracy, wymiana sprzętu komputerowego itp.;
- Monitorowanie systemów IT.
Wymagania:
- Znajomość obsługi systemów zarządzania incydentami;
- Umiejętność rozwiązywania problemów z systemami WIN7 i nowszymi;
- Znajomość technologii Microsoft Active Directory;
- Znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań i ulepszeń;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Znajomość języka angielskiego minimum poziom A2.
Oferujemy:
- Kontrakt B2B via Devire
- Przyjazną atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację biura
- Pakiet benefitów