Service Desk Specialist with German
Miejsce pracy: Wrocław
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Konsultanci i developerzy w trzech lokalizacjach w Polsce świadczą profesjonalne usługi w obszarze systemów klasy Enterprise. Proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT o oparciu o technologie Java, .NET, JavaScript/HTML5 oraz ABAP. W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty i nowoczesne narzędzia z atmosferą firmy o polskich korzeniach, gdzie komunikacja jest otwarta, a zespół ma realny wpływ na projekty i środowisko pracy.
Jak wygląda praca u nas?
- Monitorujesz na portalu ticketowym zgłoszenia klientów niemieckojęzycznych, z którymi mamy podpisane umowy o wsparcie systemu i dysponujesz nimi w zależności od ich treści – te prostsze z czasem będziesz realizować samodzielnie, resztą zajmą się Konsultanci
- Raportujesz i analizujesz ilość i rodzaj zgłoszeń oraz czas ich realizacji – wszystko za pomocą formuł, tabel i wykresów Excel
- Utrzymujesz mailowy i telefoniczny kontakt (w języku niemieckim) z użytkownikami po stronie klienta
- Uczysz się z nami stopniowo: dobrych praktyk ITIL, nowych systemów, pracy zespołowej i budowania relacji z klientem
- Pracujesz w przyjaznym zespole, w fajnym biurze, w wygodnej lokalizacji (Sky Tower) w godzinach określonych grafikiem (8:00-16:00; 10:00-18:00)
Co jest dla nas ważne?
- Biegła znajomość języka niemieckiego w piśmie i mowie (poziom min. C1)
- Swoboda obsługi komputera (w szczególności pakiet Office, którego znajomość będzie weryfikowana podczas rekrutacji)
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Samodzielność, skrupulatność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Chęć rozwoju zawodowego w stabilnym otoczeniu oraz z długofalowymi perspektywami
- Dodatkowe plusy za znajomość języka angielskiego (min. B1) oraz doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
Oferta:
- Stabilne miejsce pracy z możliwością dopasowania grafiku do Twoich potrzeb (praca tylko w trybie dziennym)
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwość dalszego rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- Dostosowanie poziomu wykonywanych zadań do posiadanych umiejętności i doświadczenia zawodowego
- Kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym oraz możliwość szlifowania języka niemieckiego z native speakerem w ramach dodatkowych zajęć
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, imprezy integracyjne i sportowe itd.)