Service Desk Specialist (JIRA administrator)
Miejsce pracy: Wrocław
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów wdrożeń systemów zarządzania przedsiębiorstwami. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java, Python). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Zadania:
- Konfiguracja Jira, Jira Service Desk, Confluence zgodnie z bieżącymi potrzebami organizacji
- Utrzymanie systemów Atlassian w Hicron - obsługa bieżących błędów dotyczących systemów JIRA i Confluence (rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, kontakt z firmami wspierającymi rozwiązania Atlassian)
- Zapewnienie utrzymania infrastruktury i zapewnienie procedur odtwarzania
- Przygotowywanie i przeprowadzanie upgrade'ów
- Propagowanie wiedzy na temat systemów JIRA i Confluence w organizacji
- Integracja narzędzi z innymi systemami
Umiejętności:
- Masz doświadczenie w pracy administratora znarzędzi Atlassian Jira (Software, Jira ServiceDesk) oraz Confluence
- Znasz popularne add-ony
- Znasz język angielski na poziomie minimum B2
- Cechujesz się wysoką kulturą osobistą
- Umiesz pracować w zespole a komunikacja nie sprawia Ci żadnego problemu
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, , karta Multisport, imprezy firmowe) oraz ciekawe inicjatywy społeczne, sportowe i integracyjne.
- Prestiżowe miejsce pracy w centrum miasta (Sky Tower), kawę i herbatę w dowolnych ilościach, a do tego Dzień Czekolady, konkursy fotograficzne i wiele więcej.