Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Service Desk Expert with German and English
Permanent work
Workplace: Łódź
Nr Ref.: NDFL/49/097/MS
Job description:
- Rozwiązywanie zaawansowanych problemów z obszaru IT
- Wsparcie dla całego helpdesku
- Diagnozowanie problemów
- Wspieranie działań w zakresie SCCM Build
- Tworzenie i usprawnianie procesów
- Tworzenie dokumentacji do procesów
- Prowadzenie szkoleń dla osób pracujących na stanowisku Service Desk Agent
- Praca w oparciu o SLA
- Biegła znajomość języka niemieckim (C1/C2)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Zaawansowana znajomość środowiska Windows 7/XP i MS Office SCCM,
- Znajomość Networking,VPNs, WIFI, VDI Enviroment
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Kultura osobista,uprzejmość
- Elastyczność,umiejętność pracy pod presją czasu
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwość zdobycia doświadczenia w branży IT
- Możliwość rozwoju zawodowego – liczne szkolenia,awanse
- Karnet sportowy
- Prywatna opieka medyczna