Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Pracownik help desk Wrocław
Service Desk Analyst with Portuguese (f/m)

Service Desk Analyst with Portuguese (f/m)

CPL JOBS Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1703 dni temu

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.


Service Desk Analyst with Portuguese (f/m)

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: JO-2001-444057 Wrocław

Poszukujemy kandydatów posiadających:

  • Doświadczenie w branży IT (helpdesk) lub obsłudze klienta.
  • Bardzo dobrą znajomość języka portugalskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Umiejętności analizowania danych i rozwiązywania problemów;
  • Chęci zdobywania nowych kompetencji.


Do Twoich zadań będzie należało:

  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla  współpracowników oraz klientów, w różnych technologiach;
  • Przyjmowanie i terminowe rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących problemów technicznych;
  • Współpraca i wsparcie innych działów;
  • Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem.

Klient zapewnia:

  • Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze;
  • Umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia + bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport);
  • Kursy językowe i szkolenia.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 701-02-56-845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorzów S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy. Zapewnienie ciągłości działania i optymalnej wydajności systemów sieciowych. Utrzymanie systemów na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projektów,...