Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
POSZUKUJEMY:
Service Desk Analyst
(pierwsza linia wsparcia)
(pierwsza linia wsparcia)
Twoje przyszłe zadania:
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie
- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
- Nadzór nad stanem sprzętu
- Obsługa administracyjna sprzętu
- Zamówienia i wydawanie sprzętu
- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
- Prowadzenie dokumentacji
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia średniego ( w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika)
- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się
- Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku
- Podstawowa znajomości ITIL
- Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows
Oferujemy: stabilne warunki współpracy, pakiet Luxmed, stawka godzinowa plus premia, benefity, luźną atmosferę, elastyczne godziny pracy, nieograniczoną ilość kawy :)