Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży inteligentnych budynków

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
  • Doradca Techniczny

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior / pracownik fizyczny  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Agent

Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
Stryków
specjalista mid / senior
praca stacjonarna
1115 dni temu
Join the team, where your opinion makes a difference.

We are a global leader in optical solutions dedicated to industry. What do we deal with in Poland? We revolutionize communication! In our factory located in Stryków near Łódź, we design and manufacture fiber optic cables. Thanks to them people all over the world can use social networks, watch HD movies and shop online.

You can get to our factory by bus – 60C line.
In 2018 we won competition ,,Employer as safety work environment promoter”.
The facility is adapted for people with disabilities.
  • You can get to our factory by bus – 60C line.
  • In 2018 we won competition ,,Employer as safety work environment promoter”.
  • The facility is adapted for people with disabilities.
Join our team as:Service Desk Agent

This role will provide technical assistance and support for incoming requests and problems related to computer systems, software, hardware, services and mobile devices via a contact center.
Follows defined procedures. Proposes and implements solutions to routine problems with direction from supervisor. Refers atypical problems to others.

 

RESPONSIBILITIES:
  • Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone
  • Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
  • Active Directory Administration
  • Actively maintain assigned tickets according to processes and using Service tracking ticketing system
  • Follows all company policies and documented processes
  • Project interaction/participation
  • Other Operational work as required
REQUIREMENTS:
  • High school diploma or equivalent (Preferred)
  • One year experience in Helpdesk or Service Desk environment will be an advantage
  • Customer service experience will be an advantage
  • Advanced Level of German Language
  • Advanced Level of English Language
  • Application knowledge in the areas of Microsoft Office suites – Troubleshooting and Installing
  • Operating Systems knowledge – Windows family – Troubleshooting and Installing
  • General hardware and software knowledge in the areas of Personal Computers
We provide:
  • participation in international projects
  • social benefits found
  • competitive salary according to experience & competencies
  • multisport card
  • co-financing meals in the company's canteen
  • flexible working hours, partial home office
  • annual bonus
  • relocation package
  • private medical care
  • benefits for parents*

* holidays for children, preschool & school starter kits, gifts for Children’s Day

We provide:
  • participation in international projects
  • social benefits found
  • competitive salary according to experience & competencies
  • multisport card
  • co-financing meals in the company's canteen
  • flexible working hours, partial home office
  • annual bonus
  • relocation package
  • private medical care
  • benefits for parents*

* holidays for children, preschool & school starter kits, gifts for Children’s Day

If you are interested in participating in future recruitment processes, please add the following clause:
,,I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed by Corning Optical Communications Poland Sp. z.o.o in Stryków, for the purposes of the future recruitment process”



Polityka informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy (oraz współpracy) w Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.

Szanowni Państwo,
W związku z obowiązkami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) przekazujemy informacje dotyczące sposobu przetwarzania Państwa danych oraz przysługujących z tego tytułu uprawnień.

Administrator Danych Osobowych Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych jest Corning Optical Communications Polska spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Smolicach 1E (95-010) Stryków (dalej jako: „Spółka”).

Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacją praw z tym związanych. W tym celu możliwy jest kontakt drogą elektroniczną na adres WezgrajJ@corning.com.

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Spółkę

A. W przypadku osób ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dane osobowe w zakresie wynikającym z przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku ze wskazanym wyżej aktem.


Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a określonych w wyżej wymienionym akcie jest obowiązkowe co wynika z jego treści. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Nie wymagamy podania danych osobowych w szerszym zakresie, niż wynikający z wyżej przytoczonych przepisów prawa pracy. Jeśli jednak dane takie zostaną przez Kandydata przekazane w dokumentach aplikacyjnych (np. wizerunek kandydata w postaci jego zdjęcia) jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych. Podanie danych w tym zakresie jest dobrowolne i całkowicie fakultatywne.

B. W przypadku osób ubiegających się o nawiązanie współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej, dane osobowe w zakresie wskazanym w przesłanych przez Kandydata dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje Kandydat na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie jego zgody.


Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w procesie rekrutacji jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia wzięcie udziału w procesie rekrutacji.

C. Zarówno w przypadku Kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilnoprawnej przetwarzanie danych osobowych w celach wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę, odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie zgody.

W przypadku wyrażenia zgody przez Kandydata, jego dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez Spółkę w bazie kandydatów do pracy (na poczet przyszłych procesów rekrutacji). Wyrażenie zgody przez Kandydata na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Spółkę jest dobrowolne, a jej ewentualny brak uniemożliwia realizację wyżej wymienionego celu.

Uprawnienia Kandydatów do pracy (oraz współpracy) w zakresie przetwarzanych danych
Spółka gwarantuje spełnienie wszystkich praw przysługujących Kandydatom do pracy (oraz współpracy), a wynikających z RODO to jest:
  • prawo dostępu do danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do przenoszenia danych – dotyczy Kandydatów do pracy, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w określonym celu, a przetwarzanie ich danych odbywa się w formie elektronicznej.
W przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody przez Kandydata przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w każdym czasie bez podania przyczyny, co jednak nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Niezależnie od uprawnień przysługujących powyżej w związku z przetwarzaniem danych osobowych, Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazywanie danych osobowych Państwa dane osobowe:
  • mogą być przekazywane do podmiotów świadczących na rzecz Spółki usługi techniczne i informatyczne, w tym podmiotów z Grupy Kapitałowej Corning (np. w zakresie hostingu poczty elektronicznej, utrzymania systemów informatycznych), podmiotów doradczych, kancelarii prawnych, podmiotów świadczących usługi wsparcia w procesach rekrutacji, a także oferujących usługi doradztwa personalnego (jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje bezpieczeństwo Państwa danych poprzez zawarcie z tymi podmiotami umów powierzenia przetwarzania danych lub umów udostępnienia danych osobowych);
  • mogą być przekazywane przez Spółkę poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), jednakże w takim wypadku Spółka gwarantuje wymagane prawnie środki ochrony danych osobowych, którymi będą (w zależności od przypadku): i) przekazanie danych w ramach grupy kapitałowej Corning w oparciu o wiążące reguły korporacyjne, ii) przekazanie danych do podmiotu zlokalizowanego w państwie trzecim, w stosunku do którego została wydana decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z wymaganiami art. 45 RODO, iii) przekazanie danych realizowane na podstawie zawartej z podmiotem trzecim umowy o transfer danych opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, iv) przekazanie danych odbywające się do podmiotu trzeciego zlokalizowanego w USA, który uczestniczy w programie Privacy Shield. Osobie, której dane są przekazywane w powyżej wskazanym przypadku przysługuje prawo do uzyskania kopii informacji na temat stosowanych zabezpieczeń. Więcej informacji dotyczących stosowanych przez Spółkę środków bezpieczeństwa związanych z przekazywaniem danych poza obszar EOG można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Spółkę.
Okres przechowywania danych osobowych
Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko. W przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody wyrażonej w tym celu, nie dłużej jednak niż przez 12 miesięcy.
 

Podobne oferty

  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży inteligentnych budynków

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
  • Doradca Techniczny

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior / pracownik fizyczny  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...