Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk
Service Desk Agent

Service Desk Agent

Manpower Gdańsk
Gdańsk
praca stacjonarna
3925 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecnaw 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

 

Four our client , we are currently seeking candidates on the position of:

 

Service Desk Agent

Praca stała

 

Nr ref.: SD/022/RED

 

 


Service Desk Agent
Praca Stała
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: SD/022/RED

Zadania:
  • Record, analyse and categorise service calls
  • Record and classify request for change
  • Provide first line support with common issues, e.g. workstation incidents, password changes
  • Be the first point of contact for vendors information queries
  • Perform initial support and investigate incidents according to impact, resolution or error identification
  • Assign incidents and/or problems further either to technical operations or on-site personnel
  • Ensure that incidents/problems are timely addressed
  • Ensure that escalation procedures are followed
  • Give feedback to end-user and update the end-user of resolution progress
  • Document user acceptance and close related incidents and/or problems
  • Develop an end-user care philosophy that ensures end-user satisfaction
  • Responsible for all Incident Management (if assigned)
Wymagania:
  • Minimum bachelors degree
  • Minimum 2 years experiences in a similar position
  • Fluent English language and other foreign language like: Swedish, Dutch, German or Finnish
  • Broad set of IT skills (MS Active Directory, Remote Support tools, VoIP and VPN concepts, Security and Antivirus software)
  • Experience with service desks tools, in Desktop administration and support
  • Incident management skills
  • Strong analytical thinking
  • IS/IT related experience
  • Good knowledge of key ITIL processes around service delivery and operations, especially incident & problem mgt skills
  • Good proficiency in one or more of the European languages
  • Customer oriented
  • Good communication skills

 

Oferujemy:
  • Big opportunity to gain experience in an international company
  • Social benefits
  • Attractive salary

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.