Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Customer Support Advisor with English

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Pracownik Helpdesk Dolnośląskie
Service Desk Agent z językiem niemieckim|i komunikatywnym angielskim

Service Desk Agent z językiem niemieckim|i komunikatywnym angielskim

Hemmersbach GmbH & Co.KG (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
3254 dni temu

HEMMERSBACH jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi serwisowe z obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 1550 stałych pracowników zatrudnionych w 29 oddziałach. Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach. 

 

Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich poszukujemy osoby na stanowisko:

Service Desk Agent z językiem niemieckim
i komunikatywnym angielskim
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • filtrowanie i kwalifikowanie zleceń napraw IT z obszaru Niemiec,
  • raportowanie oraz rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego,
  • aktywny kontakt (głównie mailowy) z naszymi technikami,
  • monitorowanie czasu realizacji zleceń,
  • nadzorowanie poprawnego przepływu zgłoszeń,
  • bieżącą analizę oraz walidację danych zawartych w zgłoszeniach w oparciu o procedury Hemmersbach.
Wymagamy:
  • znajomości języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B1,
  • wiedzy z zakresu hardware/software PC (niekoniecznie udokumentowanej),
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • kreatywności i dobrej organizacji pracy,
  • zdolności analizowania i wyciągania wniosków,
  • umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
  • wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość zagadnień związanych z obszarem IT,
  • „żyłka” techniczna,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: 4 500 zł/brutto
  • wsparcie w realizacji zadań i celów,
  • szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego oraz szeroką ścieżkę kariery,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Pakiet Multisport,
  • Pakiet LUX-MED,
  • Pakiet lunchowy.
Wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacyjnych Hemmersbach GmbH & Co. KG (zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. nr 133 poz.883).”
 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Customer Support Advisor with English

    Concentrix   Szczecin, Posejdon Office    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...