HEMMERSBACH jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi serwisowe z obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 1550 stałych pracowników zatrudnionych w 29 oddziałach. Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Desk Agent z językiem niemieckim
i komunikatywnym angielskim
i komunikatywnym angielskim
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- filtrowanie i kwalifikowanie zleceń napraw IT z obszaru Niemiec,
- raportowanie oraz rozpatrywanie eskalacji klienta końcowego,
- aktywny kontakt (głównie mailowy) z naszymi technikami,
- monitorowanie czasu realizacji zleceń,
- nadzorowanie poprawnego przepływu zgłoszeń,
- bieżącą analizę oraz walidację danych zawartych w zgłoszeniach w oparciu o procedury Hemmersbach.
Wymagamy:
- znajomości języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B1,
- wiedzy z zakresu hardware/software PC (niekoniecznie udokumentowanej),
- praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- kreatywności i dobrej organizacji pracy,
- zdolności analizowania i wyciągania wniosków,
- umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
- wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zagadnień związanych z obszarem IT,
- „żyłka” techniczna,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie: 4 500 zł/brutto
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń i rozwoju zawodowego oraz szeroką ścieżkę kariery,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
- Pakiet Multisport,
- Pakiet LUX-MED,
- Pakiet lunchowy.