Najnowsze oferty pracy

  • Telefoniczny Doradca Klienta B2B

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, ul. Zamieniecka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B. Nawiązywanie i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Danish Speaking Process Specialist (Voice)

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Fort Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Konsultant telefoniczny

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
    15 godz.
    Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Agent with Greek

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
925 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with Greek
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Why to #ShapeYourWorld with Fujits ?

 

Hi, nice to see you! We'd love to get to know you better! But first, let us introduce ourselves. We are Fujitsu, the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions, and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers. Feel like you could #ShapeYourWorld with us? Well, that's a good thing, because we're looking for a Service Desk Agent with Greek, an extra communicative person with a team-oriented attitude. Sounds  like you? Read the offer, leave your CV and shape your career with Fujitsu!

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Greek (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Greek (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Telefoniczny Doradca Klienta B2B

    Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.   Warszawa, ul. Zamieniecka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B. Nawiązywanie i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
  • Danish Speaking Process Specialist (Voice)

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH Fort Wola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
  • Konsultant telefoniczny

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
    15 godz.
    Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...