Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert ds. obsługi klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz obsługiwał klientów telefonicznie w języku polskim. Do Twoich obowiązków będzie należało kontaktowanie się z konsumentami i promowanie produktu oraz dopasowywanie ofert do potrzeb odbiorców. Dodatkowo wspierać będziesz klientów w procesie korzystania z produktu.
  • Danish Speaking Process Specialist (Voice)

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Mobilny Doradca Techniczno-Handlowy

    ElectroTile Sp. z o.o.   lubelskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Biała Podlaska, Brzeska 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Łuków, Wyszyńskiego 19    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle posługujesz...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Agent with Greek

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubelskie
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
925 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with Greek
Miejsce pracy: woj. lubelskie

Why to #ShapeYourWorld with Fujits ?

 

Hi, nice to see you! We'd love to get to know you better! But first, let us introduce ourselves. We are Fujitsu, the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions, and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers. Feel like you could #ShapeYourWorld with us? Well, that's a good thing, because we're looking for a Service Desk Agent with Greek, an extra communicative person with a team-oriented attitude. Sounds  like you? Read the offer, leave your CV and shape your career with Fujitsu!

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Greek (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Greek (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Ekspert ds. obsługi klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz obsługiwał klientów telefonicznie w języku polskim. Do Twoich obowiązków będzie należało kontaktowanie się z konsumentami i promowanie produktu oraz dopasowywanie ofert do potrzeb odbiorców. Dodatkowo wspierać będziesz klientów w procesie korzystania z produktu.
  • Danish Speaking Process Specialist (Voice)

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Mobilny Doradca Techniczno-Handlowy

    ElectroTile Sp. z o.o.   lubelskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży w regionie; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów premium oraz telefoniczna obsługa; Realizacja celów sprzedażowych; Praca z klientami B2C oraz B2B (w tym z hurtowniami, wykonawcami, architektami) Prowadzenie negocjacji, oferowanie optymalnych...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Biała Podlaska, Brzeska 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
  • Doradca klienta indywidualnego

    PKO Bank Polski   Łuków, Wyszyńskiego 19    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle posługujesz...