Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik dzia艂u IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pe艂ny etat   6 000 - 12 000 z艂 brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    G艂贸wne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpo艣rednie wsparcie IT dla naszych Klient贸w; Obs艂uga zg艂osze艅 dotycz膮cych szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urz膮dzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprz臋t...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorz贸w Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarz膮dzanie infrastruktur膮 informatyczn膮 Zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodno艣ci z normami firmy i normami bezpiecze艅stwa
  • Konsultant Techniczny z j臋zykiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 500 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obs艂udze kamer bezpiecze艅stwa. Odpowiadanie na zapytania klient贸w za pomoc膮 telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z j臋zykiem gruzi艅skim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwi膮zywanie problem贸w technicznych klient贸w poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klient贸w w korzystaniu z kana艂贸w cyfrowych. Identyfikacja i rozwi膮zywanie problem贸w z produktami, aktywne podej艣cie do rozwi膮zywania problem贸w. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z j臋zykiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 000 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w za po艣rednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klient贸w w korzystaniu z kana艂贸w cyfrowych. Identyfikacja i rozwi膮zywanie problem贸w technicznych produkt贸w, stosuj膮c proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 500 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorz贸w S.A.   Gorz贸w Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarz膮dzanie infrastruktur膮 informatyczn膮 firmy. Zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania i optymalnej wydajno艣ci system贸w sieciowych. Utrzymanie system贸w na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projekt贸w,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   4 770 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obs艂uga komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media spo艂eczno艣ciowe. Zapewnianie informacji o produktach i us艂ugach, przetwarzanie zam贸wie艅 oraz pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w klient贸w. Udzia艂 w szkoleniach produktowych i umiej臋tno艣ciowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gda艅sk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
Zobacz wi臋cej ofert pracy

Service Desk Agent with German

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie
specjalista junior / mid / senior
pe艂ny etat
umowa o prac臋
praca zdalna
1106 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with German
Miejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie

Service Desk is a first line of IT support for Fujitsu鈥檚 business customers. On this position, you will be a part of a team that provides a single point of contact for users. On Service Desk, you can combine your linguistics skills with the IT world and start Your professional career within IT area.

If you'd like to...
  • gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world
  • put your language skills to practical use by having constant contact with native speakers from all around the world?
  • gain access to vast variety of technical and soft skill training?
  • provide a single point of contact for users all around the world?
  • deliver high quality standard 1st line support for Fujitsu's Customers?
Main resposibilities:
  • Supporting Customers
  • Dealing with phone/emails requests from our Customers located all around the globe
  • Performing 1st line support, including: diagnosis and resolution wherever possible
  • Reciving, logging, classifying and prioritizing incidents and calls
  • Cooperating with more advanced lines of support to deal with more complicated technical issues reported by our Customers
  • Advanced German language
  • Good command of English language (at least B2)
  • Good communication skills
  • Team player and "can do" attitude
  • Customer service / IT experience will be an asset, but it's not required
  • Basic knowledge of Windows 10 and MS Office package

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

If you'd like to...
  • gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world
  • put your language skills to practical use by having constant contact with native speakers from all around the world?
  • gain access to vast variety of technical and soft skill training?
  • provide a single point of contact for users all around the world?
  • deliver high quality standard 1st line support for Fujitsu's Customers?
Main resposibilities:
  • Supporting Customers
  • Dealing with phone/emails requests from our Customers located all around the globe
  • Performing 1st line support, including: diagnosis and resolution wherever possible
  • Reciving, logging, classifying and prioritizing incidents and calls
  • Cooperating with more advanced lines of support to deal with more complicated technical issues reported by our Customers
  • Advanced German language
  • Good command of English language (at least B2)
  • Good communication skills
  • Team player and "can do" attitude
  • Customer service / IT experience will be an asset, but it's not required
  • Basic knowledge of Windows 10 and MS Office package

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, 艁贸d藕

University Business
Park ul. W贸lcza艅ska 178
90-530, 艁贸d藕

Nowa Fabryczna
ul. Sk艂adowa 35
90-127, 艁贸d藕

.KTW
Aleja Ro藕dzie艅skiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Pracownik dzia艂u IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pe艂ny etat   6 000 - 12 000 z艂 brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    G艂贸wne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpo艣rednie wsparcie IT dla naszych Klient贸w; Obs艂uga zg艂osze艅 dotycz膮cych szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urz膮dzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprz臋t...
  • Specjalista IT

    Praca.pl   Gorz贸w Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Konfiguracja i zarz膮dzanie infrastruktur膮 informatyczn膮 Zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w sieciowych w firmie, w tym na hali produkcyjnej Zapewnienie zgodno艣ci z normami firmy i normami bezpiecze艅stwa
  • Konsultant Techniczny z j臋zykiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 500 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w instalacji i obs艂udze kamer bezpiecze艅stwa. Odpowiadanie na zapytania klient贸w za pomoc膮 telefonu, czatu oraz e-maila. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z j臋zykiem gruzi艅skim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwi膮zywanie problem贸w technicznych klient贸w poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klient贸w w korzystaniu z kana艂贸w cyfrowych. Identyfikacja i rozwi膮zywanie problem贸w z produktami, aktywne podej艣cie do rozwi膮zywania problem贸w. Ocena...
  • Customer technical support specialist with Georgian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z j臋zykiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 000 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w za po艣rednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klient贸w w korzystaniu z kana艂贸w cyfrowych. Identyfikacja i rozwi膮zywanie problem贸w technicznych produkt贸w, stosuj膮c proaktywne...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   7 500 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista IT

    Faurecia Gorz贸w S.A.   Gorz贸w Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Konfiguracja i zarz膮dzanie infrastruktur膮 informatyczn膮 firmy. Zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania i optymalnej wydajno艣ci system贸w sieciowych. Utrzymanie system贸w na hali produkcyjnej, diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w. Wspieranie lokalnych inicjatyw (projekt贸w,...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o prac臋  pe艂ny etat   4 770 z艂 brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obs艂uga komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media spo艂eczno艣ciowe. Zapewnianie informacji o produktach i us艂ugach, przetwarzanie zam贸wie艅 oraz pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w klient贸w. Udzia艂 w szkoleniach produktowych i umiej臋tno艣ciowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gda艅sk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...