Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Service Desk Agent with German and English
Permanent work
Workplace: Łódź
Nr Ref.: SDA/ŁÓDŹ/097/NAN
Job description:
- Kompleksowa obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim;
- Rozwiązywanie zaistniałych problemów z obszaru IT;
- Odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów;
- Informowanie klientów o stanie zamówienia;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Znajomość środowiska Windows i MS Office;
- Łatwość nawiązywania kontaktów;
- Kultura osobista, uprzejmość;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
- Nie wymagamy doświadczenia.
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w branży IT;
- Możliwość rozwoju zawodowego – liczne szkolenia, awanse;
- Karnet sportowy;
- Prywatna opieka medyczna.