- #digital
- #servicedesign
- #designthinking
- #productdiscovery
- Masz duże zdolności adaptacyjne, a w obliczu wyzwań stajesz się osobą jeszcze bardziej kreatywną.
- Lubisz eksperymentować, a cyfrowy świat nie jest ci obcy.
- Potrafisz wsłuchać się w głos i potrzeby zarówno interesariuszy w procesie jak i użytkownika (odbiorcy usługi).
- Używasz szerokiego wachlarza metod (service design, design thinking, product discovery) oraz narzędzi warsztatowych i masz co najmniej 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w tym zakresie.
- Współpraca zarówno z biznesowymi interesariuszami, jak i z projektantami UX/UI jest dla Ciebie codziennością.
- Wiesz co oznaczają skróty UCD, CJ, GA.
- Potrafisz jasno wyrazić swoje zdanie i uargumentować opinię nawet jeśli jest odmienna od opinii reszty zespołu.
- Twoją mocną stroną jest zorientowanie na realizację – prowadzisz projekty od koncepcji do wdrożenia, robiąc wszystko, co możliwe, aby zapewnić udane wprowadzenie produktu na rynek.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom min. B2).
- Mile widziane: studia lub kursy na kierunkach – Service design, UX design, kognitywistyki, Design thinking, Product design, strategii produktowej, psychologii lub socjologii.
- Projektowanie, prowadzenie/wsparcie planowania i realizacji projektów zespołu Product design dla Orange Polska.
- Zarządzanie projektami średniej wielkości lub określonymi działaniami w ramach większych projektów, w tym w delegowaniu zadań i budowaniu relacji z partnerami w organizacji.
- Diagnoza potrzeb po stronie właścicieli biznesowych, przekładanie wyników analiz i raportów na nowe obszary rozwoju usług cyfrowych.
- Analiza rynku, konkurencji (benchmark) w celu zidentyfikowania nowych trendów, zagrożeń.
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów z interesariuszami wew., zew. oraz klientami Orange Polska.
- Tworzenie i testowanie prototypów usług i produktów (wraz z zespołem design research).
- Opracowywanie prezentacji podsumowujących etapy procesu projektowego (np. synteza po warsztatach), prezentacja konceptów projektowych poprzez opowiadanie historii (Storytelling).
- Tworzenie rekomendacji kierunków zmian i usprawnień pod kątem poprawy dotychczasowych usług oraz doświadczeń klienta.
- Współpraca z multi-dyscyplinarnymi zespołami.
- stabilny partner,
- siła marki,
- szkolenia produktowe,
- szkolenia kompetencji menadżerskich,
- indywidualne programy rozwojowe.
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe,
- konkursy sprzedażowe,
- premia sprzedażowa,
- feedback.
- narzędzia pracy: komputer, telefon,
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.