Firma GIP Sp. Z o.o. powstała w 1989 roku jako pionier na rynku oprogramowania hotelowego. Obecnie z produktów firmy korzysta kilkuset klientów, zarówno pojedyncze hotele czy restauracje jak i obiekty sieciowe. Jej misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspierających działalność firm oraz pozwalających na zarządzanie nimi w sposób efektywny i kompleksowy.
Service Delivery Manager (hotele, automatyka hotelowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy kandydata, który:
- Sprawnie nawiązuje i utrzymuje długotrwałe relacje z Klientami.
- Posiada umiejętności komunikacyjne i interpersonalne na wysokim poziomie.
- Zna rynek branży hotelowej lub pracował w hotelu.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z produktem technicznym np. oprogramowanie hotelowe.
- Jest gotowy do wyjazdów służbowych (ok. 6 wyjazdów 1 -dniowych w miesiącu) i ma czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Doświadczenie w kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego z branży hotelowej.
- Doświadczenie w pracy na systemie informatycznym do zarządzania hotelem.
Z nami będziesz mógł:
- Budować i utrzymywać długotrwałe relacje biznesowe z Klientami B2B (branża hotelowa) – pełna obsługa posprzedażowa.
- Aktywnie wspierać Zespół Sprzedaży oraz Dział Obsługi Klienta.
- Dbać o sprawny i szybki przepływ informacji zwrotnej do Klienta.
- Informować Klientów o bieżącej ofercie produktowej GiP Sp. z o.o..
- Proponować i doradzać nowe rozwiązania związane z automatyką budynkową oraz nowymi produktami dla hoteli.
Dbamy o:
- atmosferę i warunki pracy
- wyjazdy integracyjne
- wyjścia zespołowe
- sekcje sportowe
- salka z szezlongami
- własna sala kinowa
- duży parking
- Twój rozwój zawodowy
- szkolenia
- certyfikaty
- program Młodych Talentów
- program Lider Wybiera Rozwój
- duże projekty polskie i międzynarodowe
- różnorodność technologii
- Twoje zdrowie i bezpieczeństwo
- Owocne Poniedziałki
- Pizza Day
- Ok System
- Lux Med
- ubezpieczenie Aviva, PZU
- pyszna kawa i herbata
- elastyczne godziny pracy