Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Service Delivery Coordinator (m/f)

Michael Page
Warszawa
praca stacjonarna
1964 dni temu
Service Delivery Coordinator (m/f)
Warszawa 34125/001_1560957819

W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.

Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.

Reporting to the Manager of Operator Delivery, you will be responsible for customer deliveries end-to-end, i.e. communication to customers, suppliers and internal units, support system registrations, delivery escalations. You will also be involved in making process & system improvements.

Client Details

Our client is a leading telecom company, which provides critical network infrastructure, services and cloud connectivity to operators, content providers and enterprises. With customers in more than 110 countries, the global network footprint connects more than 265 Points of Presence with 65,000 km of fiber across Europe, North America, Asia and the Middle East.

Description

Your daily tasks will be:

  • Ensuring that required internal units receive their activities and tasks.
  • Supervise the order by continuous contact with involved internal units and suppliers.
  • Provide continuous status updates and feedback on deviating issues to customer.
  • Follow-up with internal tasks and ensure completion.
  • Ensure correct registration of all service components in support systems.
  • Co-ordination of field engineers throughout delivery process including testing and service activation.
  • Send documentation to customer.
  • Collect and store test protocols.
  • Manage local tails, cross connects and CPE with suppliers.
  • Escalation of any issues that may affect the communicated RFS date.
  • Manage Early Life support for delivered service.
  • Support Sales in customer meetings regarding delivery related questions.

Profile

  • Have previous experience of working in a Service Delivery environment within a telecommunications' company.
  • Good understanding in telecommunications' technologies such as DWDM, IP, Ethernet, Fibre and Colocation alongside knowledge in network build and design.
  • Excellent analytical & organisational skills.
  • High level of documentation, presentation & communication skills.
  • Ability to work across borders and boundaries (cross-cultural awareness).
  • Ability to work independently.
  • Fluent English.
  • Russian is an advantage.

Job Offer

  • Fixed 2 year contract based on Contract of employment.
  • Competitive salary and benefits (medical care, life insurance, Multisport).
  • Modern and comfortable office based in city center.
  • Good working atmosphere.
  • Flexibility.
  • Opportunity to work in a truly international team for a leading telecom company.

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.
Dlaczego Michael Page?
  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców