Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Oświatowy

    Centrum Kształcenia Językowego The Point   zachodniopomorskie    praca hybrydowa
    umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 700 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Czym się zajmiesz? Będziesz umawiać i prowadzić rozmowy online z osobami, które chcą uczyć się w „The Point”. Przedstawisz naszą ofertę edukacyjną w szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Pomożesz nam budować relacje z uczniami, rodzicami i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Goleniów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Gryfino    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Customer Supporter with Spanish

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Zachodniopomorskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Philips Health Systems
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2772 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

New Centers of Excellence in Łódź, Poland


At Philips, we have a 125 year history of creating meaningful innovation. These innovation and the quality of our products but also our services has always been a top priority.

 

Within our Centers of Excellence we bring together supporting roles within Finance, Procurement, Customer Service, Supply Chain and HR. Enabling you to have a career in an international, cross functional environment. 

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish or Norwegian, or Danish or Finnish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Konsultant Oświatowy

    Centrum Kształcenia Językowego The Point   zachodniopomorskie    praca hybrydowa
    umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 700 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Czym się zajmiesz? Będziesz umawiać i prowadzić rozmowy online z osobami, które chcą uczyć się w „The Point”. Przedstawisz naszą ofertę edukacyjną w szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Pomożesz nam budować relacje z uczniami, rodzicami i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Goleniów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Przedstawiciel Handlowy

    BIG FORM Sp. z o.o. sp. k.   Gryfino    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (aktywne poszukiwanie i efektywne pozyskiwanie nowych klientów; umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; samodzielność w organizacji pracy własnej; nastawienie zadaniowe, wysoka motywacja i determinacja w realizacji celów...
  • Customer Supporter with Spanish

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...