specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Nazwa stanowiska: specjalista ds. przygotowania inwestycji i remontów w branży instalacji sanitarnych; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Ocena stanu instalacji i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do remontu w istniejących budynkach. Opracowanie wytycznych dla...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielenia zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów, legalizacji urządzeń wodnych wykonywanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....
Zadania: Analiza stanu instalacji przeznaczonych do remontów oraz przegląd dokumentów archiwalnych. Przygotowanie opisu zamówienia oraz szacunkowej wyceny. Opracowanie zapytań ofertowych oraz części merytorycznej do przetargu publicznego. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych z projektantami i...
Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami: w zakresie projektu budowlanego, w zakresie projektu wykonawczego, w zakresie dokumentacji powykonawczej, projektowanie stacji elektroenergetycznych WN/SN (GPO, GPZ), tras kablowych...
Hemmersbach GmbH & Co.KG (Spółka Komandytowa) Oddział w Polsce
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
3199 dni temu
We are specialized in cross-border infrastructural services for the information technology (IT) industry. With over 1,550 permanent employees in 29 subsidiaries we offer our services worldwide in more than 190 countries.
Currently for Hemmersbach Poland we are looking for a candidate for the position of:
Service Administrator – Partner Acquisition
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Wrocław
Your main responsibilities:
Acquisition of new partners/suppliers World Wide – required readiness to lead B2B phone calls,
Execute administrative duties in Partner Management team (responsible for subcontractors and vendors),
Create and updating/editing information in internal IT tools,
Lead time monitoring.
Our requirements:
Fluent English is a must,
MS Office – with special emphasis on Excel – used in practice,
Creative and well-organized person,
Good analytical skills and able to draw conclusions rapidly,
Ability to work on numerous tasks simultaneously,
Flexibleness.
Would be an asset:
Good knowledge of other language,
Previous experience in customer contact (business to business),
Knowledge of IT services.
Don’t you know IT environment? No problem! We will train you.
We offer:
Fixed working hours: 09:00-17:00/10:00-18:00,
Contract of employment,
Stable work in international, flexible and opened company,
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Nazwa stanowiska: specjalista ds. przygotowania inwestycji i remontów w branży instalacji sanitarnych; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Ocena stanu instalacji i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do remontu w istniejących budynkach. Opracowanie wytycznych dla...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielenia zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów, legalizacji urządzeń wodnych wykonywanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....
Zadania: Analiza stanu instalacji przeznaczonych do remontów oraz przegląd dokumentów archiwalnych. Przygotowanie opisu zamówienia oraz szacunkowej wyceny. Opracowanie zapytań ofertowych oraz części merytorycznej do przetargu publicznego. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych z projektantami i...
Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami: w zakresie projektu budowlanego, w zakresie projektu wykonawczego, w zakresie dokumentacji powykonawczej, projektowanie stacji elektroenergetycznych WN/SN (GPO, GPZ), tras kablowych...