Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Konfiguracja tagów trackingowych (Google Tag Manager) oraz weryfikacja poprawności zbierania danych w Google Analytics 4; Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii i analizujących źródła ruchu oraz lejki sprzedażowe; Weryfikacja oraz...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek online (bez social media). Realizacja kampanii digital: e-mail marketing, SEM PPC, display, video, mobile. Analizowanie i optymalizowanie rezultatów kampanii, propozycje zmian (Google Analytics). Obserwacja trendów i innowacje w komunikacji...
Zobacz więcej ofert pracy

SEO Specialist

A.T.O.M Media Interaktywne
Łódź
praca stacjonarna
1410 dni temu
SEO Specialist
poszukiwany!
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków
  • Opracowywanie audytów optymalizacyjnych
  • Przygotowywanie i realizacja strategii link buildingu
  • Prowadzenie długoterminowych strategii promocyjnych, nastawionych na zwiększanie widoczności witryn Klientów agencji w wyszukiwarce
  • Analiza słów kluczowych oraz nadzór nad tworzonymi treściami na potrzeby serwisów
  • Współpraca z zespołami projektowymi pod kątem zwiększania stopnia optymalizacji serwisów
  • Monitoring efektów prowadzonych działań i ich raportowanie, przygotowywanie bieżących rekomendacji na podstawie wniosków z raportów
Nasze wymagania
  • Minimum dwuletniego doświadczenia w optymalizacji witryn internetowych oraz planowaniu i realizacji kampanii zwiększania widoczności domen w wyszukiwarce Google
  • Znajomości najnowszych trendów w obszarze optymalizacji i pozycjonowania oraz zainteresowania branżowymi nowościami
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy, nastawionej na terminowość
  • Umiejętności rzetelnego raportowania swoich działań
  • Praktycznej znajomości narzędzi wykorzystywanych w codziennej pracy i do monitorowania efektów [Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, Majestic, Senuto, SEMSTORM, Semrush, Screaming Frog SEO Spider]
  • Zaangażowania i umiejętności współpracy w zespołach projektowych
To oferujemy
  • Pracę przy ciekawych, dużych projektach dla znanych marek
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
  • Umowę o pracę lub B2B
  • Dostęp do najlepszych narzędzi
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Konfiguracja tagów trackingowych (Google Tag Manager) oraz weryfikacja poprawności zbierania danych w Google Analytics 4; Tworzenie, wdrażanie i monitorowanie raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii i analizujących źródła ruchu oraz lejki sprzedażowe; Weryfikacja oraz...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek online (bez social media). Realizacja kampanii digital: e-mail marketing, SEM PPC, display, video, mobile. Analizowanie i optymalizowanie rezultatów kampanii, propozycje zmian (Google Analytics). Obserwacja trendów i innowacje w komunikacji...