Responsibilities:
- Implement and configure Workday Advanced Compensation solutions for a global customer base. Design, configure, test, and deploy business requirements across multiple Workday HCM module(s) while remaining flexible to clients' changing needs,
- Conduct working sessions with clients to gather, understand, and analyze business requirements,
- Advise clients on best practices, recognize, and recommend process improvements, and implement system enhancements,
- Manage the project scope, quality, and timeline for area(s) of expertise. Provide guidance, instruction, direction, and coaching to team members. Review team members' work as necessary to ensure quality,
- Perform research on problems, identify the true cause, and present/implement corrective measures to the client,
- Act as a mentor and coach for less experienced team members,
- Gain an intermediate understanding of touchpoints, dependencies, and integration aspects across different Workday area(s).
Qualifications:
- 3+ years' experience leading and deploying Workday Advanced Compensation implementations, supporting Workday Post Production / AMS Services, or as a client of Workday,
- Deep knowledge of Workday Core HCM, Advanced Compensation, Security and Reporting,
- Ability to lead medium to large projects for the full project lifecycle in areas(s) of expertise– from initial scoping/planning, discovery, design, testing, and go live,
- Ability to be effectively and actively engaged on multiple, parallel projects of all sizes in both supporting and leadership roles,
- Ability to prioritize and organize work to ensure overall timeliness and quality standards with no supervision,
- Excellent communication skills, both verbal and written. Ability to communicate clearly and effectively with customers and colleagues in a remote working environment,
- Willingness and ability to mentor and ⁄ or manage other consultants,
- Advanced Microsoft Excel skills required,
- Ability to meet travel requirements (<5% a year).
Our Offer:
- Technical onboarding, including Workday training (certification trainings if required),
- Exciting work in a group of professionals with many years of experience in international corporations,
- Long list of benefits (private health care, multisport, life insurance and more),
- Contact with the latest technologies and trends in the IT market,
- Ability to develop skills and gain experience on projects for the largest Polish and European companies.
Send your application today! In case you have any additional questions, contact us: pl_ITrecruitment@pwc.com.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne