Twój zakres obowiązków koordynacja realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i; procesem ICAAP; koordynacja wyliczenia miar adekwatności kapitałowej i MREL; koordynacja realizacji testów warunków skrajnych; koordynacja aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
UNIBEP S.A.Bielsk Podlaski
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w procesie przygotowywania planu Spółki, sporządzanie sprawozdania z działalności Spółki, opiniowanie planów, raportów z wynikami finansowymi spółek zależnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych ad hoc, realizacja polityki...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
Our Client is one of the largest professional financial and consulting service providers in the world. Currently we are looking for:
Senior Specialist (M&A Financial Advisory Team)
Rzeszów
Nr ref.: 6059
Requirements:
At least 3 years of professional experience in audit, financial controlling or transaction services experience
Knowledge and understanding of accounting principles and financial reports
Advanced Microsoft Office user (Excel, Word and PowerPoint)
A strong command of spoken and written English and Polish
Demonstrated leadership, problem solving skills and experience
Ability to work effectively in teams with both clients and other Company professionals
Excellent analytical skills
Focus on high quality service
Responsibilities:
Carrying out financial advisory projects for Company clients including: financial analysis using spreadsheet and data analytical techniques, working on accounting and management data and preparation of reports on key findings
Keeping regular contact with clients with regard to project work
Perform supporting activities based on proven Company methodology
Support in relation to project risk management and compliance procedures
Possibility of taking a leader’s role and establishing own team of financial advisory professionals
We offer:
Opportunities for professional and personal development
Opportunity to develop and broaden technical skills
Working in a dynamic, international business service firm environment
Competitive compensation package
Possibility for a career growth and diversity and attractive terms of employment
Twój zakres obowiązków koordynacja realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i; procesem ICAAP; koordynacja wyliczenia miar adekwatności kapitałowej i MREL; koordynacja realizacji testów warunków skrajnych; koordynacja aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
UNIBEP S.A.Bielsk Podlaski
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w procesie przygotowywania planu Spółki, sporządzanie sprawozdania z działalności Spółki, opiniowanie planów, raportów z wynikami finansowymi spółek zależnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych ad hoc, realizacja polityki...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...