Gemius to globalna firma badawczo-technologiczna dostarczająca dane, a także zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Jesteśmy częścią Global Insights Community, ESOMAR i członkiem IAB Europe. Nasze rozwiązania zostały wyróżnione przez IAB Research Awards 4 razy w kategorii pomiar odbiorców. Dzięki sile utalentowanych ludzi, unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii, zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania, odpowiednią technologię i doskonałą obsługę. Wspieramy i uzasadniamy decyzje biznesowe naszych partnerów oraz sprawiamy, że wierzą w siłę danych od ponad 20 lat!
Panel Specialist jest pozycją w nowo utworzonym departamencie Panel Delivery gdzie będziesz raportować do Head of Panel Delivery.
- badanie, analizowanie i sporządzanie informacji na temat potencjalnych firm rekrutacyjnych dla rozwoju naszego panelu badawczego na różnych rynkach,
- profesjonalna komunikacja z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi (w języku angielskim),
- monitorowanie i sporządzanie informacji na temat paneli, ich rozmiarów i jakości,
- interpretowanie szczegółowych informacji o statusie panelu i dbanie o najwyższą jakość Paneli,
- inicjatywa idążenie do powstawania nowych i rozwoju aktualnych paneli badawczych,
- koordynacja zakładania paneli badawczych na różnych rynkach,
- branie czynnego udziału w budowaniu wewnętrznych procesów z zakresu powstawania, rozwijania i kontrolowania paneli,
- efektywna komunikacja z biurami lokalnymi i Panel Methodology,
- informowanie Head of Panel Delivery o niedoborach w panelu i proaktywne planowanie uzupełnienia,
- zapewnienie wsparcia w projektach i inicjatywach związanych z panelem.
- język angielski w stopniu bardzo dobry w mowie i w piśmie,
- znajomość iwiedza w obszarze paneli badawczych,
- znajomość metodologii badań panelowych,
- doświadczenie w rekrutacji panelistów metodą CAPI, CATI i CAWI,
- doświadczenie w obszarze market research,
- wysoka organizacja, samodzielność i decyzyjność,
- zdolności analityczne i umiejętność efektywnej komunikacji,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- zdolność dostosowania się do zmieniających się priorytetów, działanie pod presja,
- pozytywne i pragmatyczne podejście do powierzonych zadań,
- zainteresowanie badaniami rynku, Internetu i telewizji.
- nieograniczone możliwości rozwoju i pracy z doświadczonymi ekspertami,
- dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia,
- dodatkowe benefity, np. karta Multisport, karta Medicover, dofinansowanie do szkoleń,
- masaże w biurze i wiele innych,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w nieformalnym środowisku, brak dresscode’u,
- pracę hybrydową.