Dr.Max to jedna z największych sieci franczyzowych aptek w kraju. Silna pozycja na rynku sprawia, że apteki uczestniczące w sieci franczyzowej są solidnym i stabilnym pracodawcą.
Głównym celem działalności sieci franczyzowej Dr.Max jest zapewnienie Pacjentom, jak najlepszej obsługi, konkurencyjnej oferty oraz profesjonalnej opieki farmaceutycznej. Dlatego dla sieci franczyzowej Dr.Max to ludzie są największym kapitałem. Wspólnie z nimi codziennie realizujemy najważniejsze dla Nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi, troska.
- Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
- Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów
- Wdrażanie tagów i zdarzeń pozwalających na analizę zachowań klientów
- Obsługa Google Analytics, Google Tag Manager w odpowiedzi na bieżące potrzeby pracowników działu E-Commerce
- Przygotowywanie przejrzystych raportów
- Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI, mierzenia skuteczności realizowanych projektów
- Analiza ścieżki zakupowej klienta, rekomendowanie zmian i usprawnień
- Rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z analizy danych
- Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: specjalistami ds. marketingu, contentu, SEO, farmaceutami
- Współpraca z analitykami internetowymi prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy z projektami dot. analityki internetowej po stronie agencji lub w e-commerce a także przełożenia wniosków na działania
- Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel
- Znajomość narzędzia Microsoft Power BI oraz Google Data Studio
- Znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
- Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań
- Umiejętności komunikacyjne pozwalające na zrozumienie potrzeb biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania analityczne
- Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
- Nastawienie na doprowadzanie tematów do końca, poszukiwanie rozwiązań
- Chęć do intensywnej nauki – nauczymy Cię wszystkiego o naszym biznesie
- Znajomość problemu "single-page application” (SPA)
- Znajomość narzędzi Google Search Console, Google Ads i Facebook Ads (moduły odpowiadające za analitykę danych reklamowych, CTR)
- Znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook
- Doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
- Znajomość heurystyk UX, doświadczenie w analizie danych pomagających na poprawę usability strony
- Znajomość BI
- Znajomość zagadnień marketingu internetowego (SEO, PPC, afiliacja, automation marketing, content marketing)
- Multisport – dofinansowanie do karty sportowej
- Lux-Med – prywatna opieka medyczna
- TUIR WARTA S.A.– grupowe ubezpieczenie na życie
- eTutor – kursy języków obcych
- Program wsparcia pracowników – możliwość konsultacji ze specjalistami w zakresie doradztwa prawnego, finansowego, psychologicznego
- Programy szkoleniowe (specjalistyczne, menadżerskie) – stały rozwój poprzez liczne szkolenia zawodowe i personalne wewnętrzne i zewnętrzne
- Paczki świąteczne – dodatkowe upominki rzeczowe dla pracowników na Wielkanoc i Boże Narodzenie
- Bonusy świąteczne – dodatkowe świadczenia pieniężne dla pracowników na Wielkanoc i Boże Narodzenie
- Wyjścia integracyjne – odskocznia od codziennych obowiązków i szansa na odprężenie się na koszt pracodawcy
- Wczasy pod gruszą – odpoczynek dofinansowany przez pracodawcę
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci – dodatek do kolonii i obozów dla Twoich pociech
- Darmowy parking – dostępne miejsca parkingowe tuż przy wejściu do firmy
Poznaj
Apteka Dr.Max
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.