Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Dyrektor biura bankowości przedsiębiorstw

    PKO Bank Polski   Wrocław, Szczęśliwa 33    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz zespołem, który współpracuje z klientami z obszaru przedsiębiorstw,wspierasz i motywujesz zespół w pozyskiwaniu klientów, realizacji wyników sprzedażowych i planujesz działania w celu zwiększenia ich efektywności,dbasz, aby klienci otrzymali...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent ds administracji

    Cermag Construction Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    2 godz.
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    2 dni
    praca 100% zdalna Zakres obowiązków: Obsługa systemów Enova365 lub Symfonia - wymagana zaawansowana znajomość. Nadzór nad procesami księgowania i analiza ksiąg rachunkowych. Monitorowanie zgodności dokumentacji i procedur z przepisami prawa. Analiza kont księgowych i weryfikacja...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    4 dni
    Główne zadania: Nadzorowanie księgowania i analizy ksiąg rachunkowych. Zapewnienie zgodności dokumentacji z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Analiza kont księgowych i weryfikacja rozliczeń. Obliczanie podatków i przygotowywanie deklaracji (CIT, VAT). Raportowanie do GUS,...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Biuro Inżynierskie CONVERT Sp. z o.o   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzorowanie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót. Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywania prac pracowników własnych oraz firm...
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Office Administrator

Luxoft
Wrocław
praca stacjonarna
3653 dni temu

Luxoft  is an emerging global leader in high-end software application development.

Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.

Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.

Currently we are looking for

 

Currently we are looking for

Senior Office Administrator

VR-8164




Senior Office Administrator

Miejsce pracy: Wroclaw

Nr Ref.: VR-8164
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com



Responsibilities:
  • Organization and support office according to the business requirements and corporate standards and politics
  • Coordinating the purchase and maintenance of office equipment,
  • Communication with the Landlord to lease contracts and t to support of office infrastructure: air ventilation, air-conditioning, electricity, water, light, heating, etc.
  • Purchasing and Inventory office supplies: sourcing, negotiations, outsourcing, requirements, establishing the terms of engagement with suppliers, according to the specifics, etc
  • Provision of working conditions in the office;
  • Organization of maintenance and repair of office equipment and facilities (including air conditioning in the server room, printers, etc.)
  • Involvement to the Office Set Up (in the future)
  • Budget execution and expenses reports.
  • Involvement to the budget planning.
  • Process Control and execution
  • Working with corporate systems (Purchasing Request, Service-Desk, Supplier Contracts, Tablue, Cognos, Enterprise Direcrory, LuxStaff)
  • Monthly and weekly reporting ( workplaces reserves and the distribution of the leased premises)
  • Involved in the planning budget planning and execution for rent and office support Involved in preparations for internal and external audits of quality and safety, ISO, Socks etc.
Requirements:
  • 2 years' experience on a similar position
  • Excellent organizational experience,
  • Common sense and negotiation qualifications,
  • Strong decision-making skills,
  • Self-direction and ability to complete projects with limited supervision,
  • Self-motivation, resourcefulness and activity,
  • Detail-orientation and work with a high degree of accuracy,
  • Maintenance staff confidentiality,
  • Ability to interact with many different individuals in a professional manner,
  • Team building skills
  • Excellent communication and interpersonal skills,
  • Ability to prioritize and handle multiple projects are essential,
  • Fluent English,
  • Computer skills.
Apart from what
everyone else
offers, we offer:

The Luxoft Development Center develops and maintains our clients' key business process solutions. Luxoft specialists provide and increase their expertise in document management, CRM, and cross platform applications.

Along with joining Luxoft development center employees will become a member of an international team of professionals and get an opportunity to work with cutting-edge technologies. The variety of technologies used in projects is very high, ranging from traditional enterprise stack with classical software development cycle to modern engineering practices and technologies like Scrum/Agile, Cloud Computing, Hadoop / Big Data, Scala, rich HTML5/JavaScript-based client applications, and mobile platforms like iOS and Blackberry.

Luxoft also treats the development of core management and soft skill competences of all employees as a key factor to a company success, providing a number of professional trainings and motivating people to grow personally and professionally, making our contribution to your career success.

 

Podobne oferty

  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...
  • Dyrektor biura bankowości przedsiębiorstw

    PKO Bank Polski   Wrocław, Szczęśliwa 33    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz zespołem, który współpracuje z klientami z obszaru przedsiębiorstw,wspierasz i motywujesz zespół w pozyskiwaniu klientów, realizacji wyników sprzedażowych i planujesz działania w celu zwiększenia ich efektywności,dbasz, aby klienci otrzymali...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent ds administracji

    Cermag Construction Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    2 godz.
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    2 dni
    praca 100% zdalna Zakres obowiązków: Obsługa systemów Enova365 lub Symfonia - wymagana zaawansowana znajomość. Nadzór nad procesami księgowania i analiza ksiąg rachunkowych. Monitorowanie zgodności dokumentacji i procedur z przepisami prawa. Analiza kont księgowych i weryfikacja...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    4 dni
    Główne zadania: Nadzorowanie księgowania i analizy ksiąg rachunkowych. Zapewnienie zgodności dokumentacji z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Analiza kont księgowych i weryfikacja rozliczeń. Obliczanie podatków i przygotowywanie deklaracji (CIT, VAT). Raportowanie do GUS,...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Biuro Inżynierskie CONVERT Sp. z o.o   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzorowanie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót. Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywania prac pracowników własnych oraz firm...
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...