innogy Polska należy do największych koncernów energetycznych w Europie. Zajmujemy się sprzedażą energii odnawialnej, elektroenergetycznej, gazowej infrastruktury sieciowej, oraz carsharingu. W Polsce działamy głownie na terenie Warszawy, obsługując blisko milion Klientów!
Senior Manager
Warszawa
Profil Stanowiska:
- stanowisko bezpośrednio raportujące do Prezesa Zarządu
- wpływ na biznes: zarządzanie jednostkami organizacyjnymi zatrudniającymi ok. 100 osób, w dwóch głównych obszarach biznesowych:
- zarządzanie należnościami i windykacją z uwzględnieniem windykacji terenowej: główne mierniki biznesowe - dotrzymanie celów bad debt i stała poprawa dyscypliny płatniczej Klientów
- obsługa Klienta: back-office, call centre, odczyty liczników: główne mierniki biznesowe - dotrzymanie miar Klienckich (czas na odpowiedź i powiązane) przy zakładanym poziomie kosztów
- stałe ulepszanie działania podległego obszaru poprzez bieżące inicjowanie usprawnień oraz prowadzenie i udział w projektach optymalizacyjnych
Nasza oferta:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- premia roczna
- opieka medyczna
- dostęp do kafeterii benefitów
- 2 dodatkowe dni urlopu
- dostęp do szkoleń
Wymagania:
- wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz pakietu Ms Office
- doświadczenie w zakresie:
- pełnienia funkcji kierowniczych związanych z bezpośrednim zarządzaniem Zespołami > 100 osób (co najmniej 5 lat)
- zarządzania obszarem windykacji na różnych etapach procesu windykacyjnego (postępowanie sądowe, egzekucyjne, polubowne)
- dodatkowym atutem będzie co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu obszarami biznesowymi związanymi z obsługą Klienta (back-offce, front office)
- udokumentowane sukcesy w transformacjach organizacyjnych, a przy tym cechowanie się:
- wysoko rozwiniętymi umiejętności komunikacyjnymi i umiejętnościami budowania dobrych i trwałych relacji z pracownikami oraz pozytywnym nastawieniem do pracy i zespołu
- umiejętnościami podejmowania trafnych decyzji w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym
- samodzielnością w działaniu oraz nastawieniem na osiągnięcie celów w założonej perspektywie czasowej
- wysoko rozwiniętymi umiejętności analitycznymi (łatwość w wyciąganiu wniosków, wieloaspektowe spojrzenie na sytuację, praca na priorytetach)
- znajomością systemów i najlepszych praktyki w zarządzaniu obsługą Klienta (znajomość metodologii i narzędzi wspierających zarządzanie projektami)