METRO SERVICES PL is one of three business service centers within the capital group METRO - a global leader in retail trade, combining strong, independent and recognizable brands such as METRO / MAKRO Cash & Carry and Real. We focus our activity on financial and accounting processes in the field of non-AP.
Right now we are looking for a talented candidate for a new challenging position in Process and Technological Improvement Team:
- an interesting scope of responsibilities and opportunities for development
- independent, expert position with a real possibility of influence on the supported processes
- work in a stable, international organization
- attractive salary enriched with a bonus system
- private medical care and group insurance for the employee and family members
- cash benefits under the Social Benefits Fund
- opportunities to relax, have fun and integrate with colleagues during team and company events
- co-financed sports card
- relocation package for candidates who are ready to move to Szczecin
- applying Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects
- supporting Project Management Office for all continuous improvement projects
- supporting the development and implementation of Quality Excellence and Knowledge Management processes
- analyzing Shared Service Center process performance, identifying waste, risks, opportunities and recommend, managing and supporting process improvement projects
- conducting cross-department consultancy work, within the areas of Accounts Receivable, General Accounting, Fixed Assets, Intercompany and other
- driving the change towards globally harmonized processes and best practices
- leading continuous improvement workshops for a team members
- have minimum 4 years of relevant professional experience (preferably in process / project / change management)
- have project management experience with proven capability to deliver excellent results in international projects
- have Lean Six Sigma Green Belt (Black Belt is an advantage)
- have University degree / BSc in Economics or Business Administration or IT with major in finance or accounting (Additional certificates and courses in the area of Finance and Accounting is an advantage)
- have work experience in process improvements modeling, definition and implementation
- demonstrate a high level of analytical, communication and presentation skills
- have very good working knowledge of MS Office (Excel, Access, Visio)- SAP is an advantage
- speak very good English
- are a team player
Poznaj
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Jesteśmy METRO Global Solution Center! Nasze motto „We make it count” pokazuje, że księgowość to nie tylko liczby – chodzi o tworzenie wartościowych rozwiązań, wprowadzanie pozytywnych zmian i przekonanie, że zawsze liczy się coś więcej! Jako dumny członek rodziny METRO/MAKRO, wiodącego międzynarodowego hurtownika z ponad 93 tysiącami pracowników w ponad 30 krajach, stawiamy na doskonałość i innowacje. Nasza otwarta i różnorodna społeczność sprzyja współpracy, rozwojowi osobistemu i wspólnemu osiąganiu celów.
Dołącz do naszego zespołu i poczuj ducha „We make it count”.
Dlaczego my?
We make it count! Jako pracodawca dążymy do stworzenia spójnego, międzynarodowego i nowoczesnego środowiska, w którym ludzie mają wpływ na rozwój własny i rozwój firmy. Wspólnie dążymy do perfekcji. Ciągle się doskonalimy, bo aspirujemy do bycia po prostu najlepszymi w tym, co robimy. Stale rośniemy, a co za tym idzie rozwijamy naszą pozycję i serdecznie zapraszamy do udziału w tym doświadczeniu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych ekscytujących możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji oraz otwartej kultury pracy, międzynarodowego nastawienia, nieformalnej atmosfery i pięknego biura w urokliwym Szczecinie!