Senior IT Support Specialist with German or Russian - 2nd line
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: A231608
Zadania:
- Rozwiązywanie problemów technicznych Klientów zgłoszonych przez pierwszą linię wsparcia
- Tworzenie i uaktualnianie bazy wiedzy i instrukcji dla użytkowników
- Identyfikowanie obszarów i usług wymagających rozwoju oraz przekazywanie informacji do Działu
- Rozwoju Produktu
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz jakości i terminowości rozwiązań
- Kontakt z Klientami poprzez email
- Współpraca z Developerami przy dostarczaniu rozwiązań i nowych funkcjonalności
- Bliska współpraca z Działem Testów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego pozwalająca na komunikowanie się z Klientami z zagranicy
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie się z Klientami z zagranicy
- Umiejętność rozwiązywania problemów i skutecznego wyszukiwania rozwiązań
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale wsparcia Klienta, najlepiej w firmie z branży software
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z system operacyjnym Windows i instalacją oprogramowania
- Znajomość systemów klasy CRM
- Dobra znajomość MS Excel
- Znajomość zagadnień związanych z bazami danych w tym język SQL
- Podstawowa znajomość programowania w języku C#
- Wiedza z zakresu konfiguracji sieci Ethernet
- Umiejętność wyszukiwania informacji w logach systemowych
- Znajomość HTML/CSS, Chrome Dev Tools oraz platform mobilnych
- Doświadczenie w pracy w modelu Saas
- Umiejętność samodzielnej organizacji czasu i zadań, zarządzania priorytetami
- Chęć podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
Oferujemy:
- Bardzo dobre warunki zatrudnienia
- Atrakcyjną lokalizajcę biura - warszawski Wilanów
- Możliwość kreatywnej pracy nad innowacyjnym projektem dla międzynarodowego Klienta
- Organizację zgodną z metodykami zwinnymi (agile/scrum)
- Elastyczne godziny pracy
- Stały rozwój zawodowy
- Ciągły kontakt z najnowszymi technologiami
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
- Realny wpływ na to, co i jak budujemy
- Efekty Twojej pracy będą doceniane przez tysiące osób korzystających z naszych produktów na co dzień
- Prywatną opiekę medyczną
- Wyjazdy integracyjne
- Wysoki standard narzędzi
- Kartę sportową
- Poznawanie nowinek technologicznych na szkoleniach i konferencjach
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.