Najnowsze oferty pracy

  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Zastępca Kierownika Działu Handlowego

    G DATA Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór pracy podległych handlowców; Wyznaczenie celów krótko i długoterminowych oraz wsparcie przy ich realizacji; Motywowanie i coaching pracowników oraz rozwijanie ich umiejętności sprzedażowych; Rekrutacja, szkolenia Monitorowanie wskaźników KPI...
  • Zastępca Kierownika Działu Handlowego

    Praca.pl   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Nadzorowanie pracy handlowców oraz zapewnienie efektywności operacyjnej zespołu. Określanie oraz realizacja celów sprzedażowych krótko- i długoterminowych. Coaching, szkolenia i rozwijanie umiejętności sprzedażowych zespołu. Monitorowanie KPI oraz analizowanie wyników...
  • Kierownik Działu Usług i Projektów IT

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Biuro Główne, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Działu IT BP Usług Biznesowych​ poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Usług i Projektów IT​. Poziom: mid/senior; Forma współpracy: Umowa o pracę​ Rekrutacja: zdalna lub w biurze Model pracy: hybrydowa (1-2 razy w tygodniu - praca w biurze w Warszawie) Elastyczny czas...
  • IT Service Manager LUCA

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Tasks & Responsibilities Be a valuable member of our international, open, and dynamic team. Contribute to our group wide digital finance transformation in the project’s backbone. As IT Service Manager, you will coordinate the Application Managed Service for our SAP S/4 HANA Implementation (LUCA)....
  • Inżynier Sprzedaży / IT Corporate Account Manager (Presales)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   mazowieckie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   pomorskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie IT Manager Wielkopolskie
Senior IT Operations Manager

Senior IT Operations Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
wielkopolskie
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
880 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Senior IT Operations Manager
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie

Manages a team of managers, across diverse geographic locations, and is focused on ensuring the development and improvement of their services in line with agreed Operational Service Levels and cost base. Is accountable for the quality and end result of their assigned operational activities in line with the company’s objective and goals. The role holder has responsibility to ensure and maintain the availability of the operation for customers and end users and to identify and develop new business opportunities.

  • Manages delivery of a service or support function through monitoring activities and leads and manages the continual improvement of service standards & practices.
  • Owns service risk and productivity improvements to support operations and increase profitability and continually improve cost effectiveness.
  • Operational management of their area providing leadership and direction to the teams they manage including resourcing and workflow.
  • Establishes quality working relationships with customers, suppliers, other Fujitsu departments in order to ensure quality and timely fulfilment of services delivered.
  • Actively promotes Continuous Improvement.
  • Establishes and oversees management reporting, reviews and change control processes, manages their operational area within budgetary constraints.
  • Operation availability, continuity, security & capacity meet agreed service level agreement (SLAs).
  • Delivering to cost budget.
  • Improving efficiency target.
  • Builds relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate.
  • Customer feedback.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Ensure deliverables meets or exceeds contractual requirements.
  • Sets key metrics – Key Performance Indicators (KPIs) and Critical Success Factors (CSF’s) and reports against them.
  • Ensures Business Continuity plans are in place.
  • Acts with integrity in everything they do.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Manages delivery of a service or support function through monitoring activities and leads and manages the continual improvement of service standards & practices.
  • Owns service risk and productivity improvements to support operations and increase profitability and continually improve cost effectiveness.
  • Operational management of their area providing leadership and direction to the teams they manage including resourcing and workflow.
  • Establishes quality working relationships with customers, suppliers, other Fujitsu departments in order to ensure quality and timely fulfilment of services delivered.
  • Actively promotes Continuous Improvement.
  • Establishes and oversees management reporting, reviews and change control processes, manages their operational area within budgetary constraints.
  • Operation availability, continuity, security & capacity meet agreed service level agreement (SLAs).
  • Delivering to cost budget.
  • Improving efficiency target.
  • Builds relationships with internal peers, stakeholders and customers as appropriate.
  • Customer feedback.
  • Regular review of all service issues and exceptions.
  • Ensure deliverables meets or exceeds contractual requirements.
  • Sets key metrics – Key Performance Indicators (KPIs) and Critical Success Factors (CSF’s) and reports against them.
  • Ensures Business Continuity plans are in place.
  • Acts with integrity in everything they do.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Zastępca Kierownika Działu Handlowego

    G DATA Software Sp. z o.o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór pracy podległych handlowców; Wyznaczenie celów krótko i długoterminowych oraz wsparcie przy ich realizacji; Motywowanie i coaching pracowników oraz rozwijanie ich umiejętności sprzedażowych; Rekrutacja, szkolenia Monitorowanie wskaźników KPI...
  • Zastępca Kierownika Działu Handlowego

    Praca.pl   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Nadzorowanie pracy handlowców oraz zapewnienie efektywności operacyjnej zespołu. Określanie oraz realizacja celów sprzedażowych krótko- i długoterminowych. Coaching, szkolenia i rozwijanie umiejętności sprzedażowych zespołu. Monitorowanie KPI oraz analizowanie wyników...
  • Kierownik Działu Usług i Projektów IT

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Biuro Główne, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do Działu IT BP Usług Biznesowych​ poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Usług i Projektów IT​. Poziom: mid/senior; Forma współpracy: Umowa o pracę​ Rekrutacja: zdalna lub w biurze Model pracy: hybrydowa (1-2 razy w tygodniu - praca w biurze w Warszawie) Elastyczny czas...
  • IT Service Manager LUCA

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Tasks & Responsibilities Be a valuable member of our international, open, and dynamic team. Contribute to our group wide digital finance transformation in the project’s backbone. As IT Service Manager, you will coordinate the Application Managed Service for our SAP S/4 HANA Implementation (LUCA)....
  • Inżynier Sprzedaży / IT Corporate Account Manager (Presales)

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   mazowieckie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   pomorskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Kierownik Działu Utrzymania Klienta

    G DATA Software Sp. z o.o.   Szczecinek    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej...