Spółka z branży e-commerce budująca marketplace kierowany do klienta B2C na rynku odnawialnych źródeł energii obecnie z ekspansją na rynki europejskie. Bardzo szybki wzrost spółki, ciekawe możliwości rozwoju i współtworzenia wartości spółki na rynku Polskim i Europejskim. Bardzo fajny zespół ludzi i ciekawa dynamika pracy.
Senior Digital Analyst
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić w Amperio?
- Analizować dane dotyczące digital performance: użytkowników, oferty, narzędzi na stronie www, mediów i wydatków mediowych;
- Dawać rekomendacje jak podnosić zaangażowanie Klientów;
- Szukać insightów pozwalających poprawiać lejek sprzedażowy;
- Prowadzić testy a/b/n od fazy koncepcji do wdrożenia;
- Odpowiadać za stawianie i weryfikowanie hipotez odnośnie wpływu kampanii marketingowych na zachowanie klientów na platformie;
- Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio, wykorzystaniem danych z różnych źródeł: m. in. hurtowni danych Qlik, mediowych danych integrowanych wtyczkami typu Supermetrics; CRM typu HubSpot, Focus etc.
- Zarządzać i realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
- Rozwijać narzędzia analityczne i automatyzować raportowanie na potrzeby Marketingu i Digital Product (Data Studio, Qlik).
Czego wymagamy od kandydata na stanowisko Senior Digital Analyst?
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w analizie dużych wolumenów danych i potrafisz łączyć dane z wielu źródeł;
- Masz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów biznesowych przy użyciu algorytmów danych - potrafisz zidentyfikować problem biznesowy i potrafisz zaproponować skuteczne rozwiązanie.
- Potrafisz ciekawie i w intuicyjny sposób komunikować wyniki analiz i rekomendacje z nich płynące nie-analitycznym odbiorcom;
- Posiadasz praktyczną znajomość:
- narzędzi testowania A/B oraz usability i metodologii testów;
- Google Analytics, Big Query oraz SQL;
- narzędzi do badania CX na stronie internetowej i metodologii badań;
- metod prowadzenia projektów UX;
- Jira & Confluence lub podobnych narzędzi;
- HTML, CSS, technik front-endowych w podstawowym zakresie;
- Doświadczenia w pracy lub współpracy z zespołami SEM lub Digital Products, w agencji SEM lub interaktywnej, domem mediowym w komórce interactive/ digital, agencji reklamowej działającej w obszarze e-marketingu lub dziale e-marketingu firmy aktywnej w Internecie (preferowane branże: ubezpieczenia, bank, obszary B2B i B2C);
- Znajomości tematyki analityki internetowej;
- Doświadczenia w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji na poziomie eksperckim;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Proaktywnej postawy, inicjatywy.
Oferujemy:
- Samodzielność i otwartość na Twoje pomysły;
- Inteligentni ludzie w zespole;
- Praca na wielu rynkach europejskich;
- Zwinny i wspierający zespół IT;
- Praca w biurze w Warszawie albo zdalna;
- Umowa o pracę albo b2b.