Senior Customer Experience Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: SCES/K/04/2016_Poz
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Koordynowanie projektów badawczych w zakresie doświadczeń klienta oraz w zakresie użyteczności serwisów bankowości elektronicznej
- Analiza wyników badań i tworzenie na ich podstawie wielowymiarowej sylwetki klienta bankowości elektronicznej
- Tworzenie i monitorowanie metryk obrazujących doświadczenie klienta, jego zachowania i wartość biznesową
- Tworzenie ścieżki podróży klienta przez usługi bankowości elektronicznej oraz pomiar doświadczenia w kluczowych etapach ścieżki
- Prezentowanie i publikowanie wyników badań
- Popularyzowanie wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów bankowości elektronicznej
- Koordynowanie testów prototypowych rozwiązań z użytkownikami
- Opiniowanie prototypów rozwiązań pod kątem doświadczenia klienta
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Wykształcenia wyższego o profilu humanistycznym/ekonomiczny
- 3-letniego doświadczenia w pracy zawodowej
- Znajomości technik badań jakościowych i umiejętność ich stosowania
- Znajomości procesów projektowania zorientowanych na człowieka i narzędzi z dziedziny customer experience
- Umiejętności analizy danych i ich syntezy
- Umiejętności prezentowania wyników badań w atrakcyjny sposób (story-telling)
- Otwartości na ludzi i zdolność do empatii
- Ciekawości, kreatywności, wyobraźni, krytycznego spojrzenia i umiejętności kwestionowania status-quo, spokoju
- Umiejętności szybkiego nawiązywania relacji oraz ich utrzymywania
- Umiejętności pracy w grupie oraz współpracy w celu osiągania zamierzonych celów
- Samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy
- Dobrej znajomości języka angielskiego
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
- Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
- Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
- Prywatną opiekę zdrowotną