X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. jest instytucją specjalizującą się w obrocie pozagiełdowymi, pochodnymi instrumentami finansowymi. Od 2002 roku aktywnie działamy na rynkach zagranicznych, gdzie oferujemy naszym klientom najbardziej zaawansowane technologicznie aplikacje transakcyjne, charakteryzujące się profesjonalizmem, przejrzystością i innowacyjnością.
XTB jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się firm foreksowych na świecie. Zatrudniamy w sumie ponad 250 pracowników, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu i specjalistycznej wiedzy budują pozycję i wizerunek firmy na globalnym rynku. Posiadamy rozbudowaną sieć oddziałów w Europie, min.: w Czechach, Słowacji, Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, Francji, w Niemczech, Rumunii oraz na Węgrzech.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:
- realizacja działań kontrolnych w poszczególnych obszarach funkcjonowania Spółki oraz jej oddziałów
- opracowywanie raportów z oceny jakości działania wszystkich jednostek struktury organizacyjnej Spółki
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej działań kontrolnych w Spółce
- współpraca z upoważnionymi organami kontrolnymi nadzorującymi działalność Spółki
- przygotowywanie dokumentacji związanej z transakcjami na rynku kapitałowym
- ocena przestrzegania przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych Spółki
- przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych (regulaminów, procedur, instrukcji)
- przygotowywanie korespondencji min. z organami i instytucjami państwowymi
- obsługa prawna organów spółki (zarządu, rady nadzorczej, WZA)
- współpraca z oddziałami zagranicznymi DM oraz podmiotami zależnymi
- wykształcenie wyższe (prawo lub administracja)
- min.3 letnie doświadczenie zdobyte w dziale kontroli wewnętrznej (compliance) lub jako inspektor nadzoru w dziale prawnym instytucji finansowej bądź w firmie inwestycyjnej
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego i handlowego (w tym znajomość zagadnień związanych z obrotem instrumentami finansowymi)
- umiejętność analizowania konkretnych zagadnień faktycznych i prawnych
- umiejętność przygotowywania wewnętrznych aktów prawnych, regulaminów, umów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- możliwość rozwoju kariery zawodowej w instytucji finansowej działającej na rynku międzynarodowym
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- udział w nieszablonowych, pełnych wyzwań projektach realizowanych w obszarze globalnego rynku finansowego
- pracę w profesjonalnym, dynamicznym, multikulturowym środowisku