CloudBest to firma zarządzająca międzynarodowymi projektami z zakresu wielu branż, w tym FinTech. Nasze wyspecjalizowane zespoły zapewniają swoim klientom wsparcie w takich obszarach jak tworzenie oprogramowania, publikowanie treści, obsługa klienta, marketing, motoryzacja i rozwój biznesu.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w międzynarodowych strukturach jako:
Senior Compensation & Benefits Specialist [rekrutacja prowadzona online]
Warszawa
Jeśli jesteś osobą która,
- Jest znużona monotonią i powtarzalnością w obecnym życiu i chciałaby coś zmienić;
- Jest proaktywna, szuka niesztampowych rozwiązań i lubi tworzyć nowe rzeczy;
- Lubi młode, nowoczesne środowisko pracy o kulturze start-upowej;
- Jest nastawiona na pracę zespołową i lubi pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
a Twój profil zawodowy jest bliski poniższym umiejętnościom,:
- Swobodna znajomość języka angielskim w mowie i piśmie, preferowany poziom B2/C1;
- Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji;
- Biegła znajomość programu Ms Excel;
- Mile widziane doświadczenie w branży FinTech;
- Znajomość rynkowych rozwiązań i dobrych praktyk w obszarze Compensation & Benefits;
- Rozległe doświadczenie w pracy z raportami płacowymi;
- Wysokie umiejętności analityczne i szeroka perspektywa biznesowa;
- Duża samodzielność oraz otwartość na zmienność i dynamikę.
to właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu i daj sobie szansę na:
- Rozwój osobisty i zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku;
- Pracę z zespołem entuzjastów, który z sukcesem tworzy firmę w najszybciej rozwijającej się branży blockchain;
- Świetną atmosferę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia przy startupowej kulturze organizacyjnej;
- Pracę w nowoczesnym, atrakcyjnym biurowcu przy ul. Wioślarskiej 8;
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty multisport;
- Wyjazdy integracyjne oraz imprezy firmowe;
- Celebrowanie Twoich urodzin;
- Świeżo wyciskany sok 100%;
- Masaże w miejscu pracy;
- Naukę języka w miejscu pracy;
- Elastyczne godziny pracy.
Wyzwania dla Ciebie:
- Zarządzanie budżetem wynagrodzeń oraz jego modyfikacja w oparciu o dostępne dane i raporty;
- Tworzenie analiz i prognoz w zakresie kosztów osobowych;
- Bieżące przeglądy świadczeń (total rewards), w celu sprawdzania, czy odzwierciedlają one najlepsze praktyki rynkowe;
- Tworzenie i wdrażanie procesów i procedur w zakresie polityki wynagrodzeń;
- Opiniowanie wniosków dotyczących zmian w zatrudnieniu (podwyżki, zmiany stanowisk);
- Zarządzanie bazą opisów stanowisk, dbanie o spójne nazewnictwo stanowisk oraz wprowadzanie aktualizacji w strukturze zgodnie ze zmianami organizacyjnymi;
- Prowadzenie i/lub koordynacja działań w obszarze wartościowania stanowisk;
- Zaprojektowanie i wdrożenie systemu premiowego oraz zarządzanie procesem oceny pracowniczej;
- Monitorowanie potrzeb, tworzenie nowych rozwiązań i rekomendacji w obszarze benefitów pracowniczych;
- Analizowanie wskaźników HR i przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby organizacji.