Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z amerykańskim kapitelem, zajmująca się kompleksowym wyposażeniem biur i handlem detalicznym - wiodący gracz na rynku światowym w swojej branży.
Poszukujemy specjalistów, którzy chcieliby pracować z najnowszymi rozwiązaniami firmy Cisco z obszaru teleinformatyki. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za infrastrukturę i konfigurację urządzeń Cisco Unified Communications. Twoją rolą będzie zapewnienie jak najlepszego user experience dla klientów wewnętrznych.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia dla globalnej infrastruktury Cisco Unified Communications;
- Monitorowanie systemu, reagowanie na alerty, szczegółowe diagnozowania problemów,rozwiązanie lub eskalacja do zespołu globalnego;
- Pomoc przy modernizacji i implementacji następujących obszarów: Cisco Call Manager, Cisco Contact Center;
- Aktualizacja i instalacja składników Unified Collaboration, Teleprsence i IP telefonów;
- Współpraca z oddziałami w: USA, Australii oraz Europie.
- Łatwość w komunikacji oraz umiejętność przekazywania technicznych zagadnień nietechnicznym osobom;
- Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku;
- 3 - 4 letnie doświadczenie w konfigurowaniu i rozwiązywaniu problemów związanych z Cisco Call Manager, Cisco Unity Connection, voice gateways i środowiskiem Cisco LAN / WAN;
- Doświadczenia przy budowie i wspieraniu Cisco TelePresence;
- Doświadczenie z usługami głosowymi i transmisją danych,;
- Umiejętność diagnozowania problemów dotyczących: telefonii VoIP, sieci głosowej, WAN, LAN, QoS, MPLS i SIP.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Pakiet relokacyjny;
- Opieka medyczna – w całości pokryta przez pracodawcę;
- Ubezpieczenie na życie;
- Benefit w postaci Karty Multisport;
- Parking,szatnia i prysznice dla rowerzystów;
- Realna perspektywa rozwoju zawodowego.