Responsibilities:
- responsible for operation and maintenance of various Telecommunication IN platforms
- acting as 2nd level support
- troubleshooting customer issues, responsible for platform and network troubleshooting
- planning and executing of service tasks, upgrades and new products implementation
- acting as emergency contact on scheduled standby duties
- close cooperation with development projects
Candidate's profile
- familiar with telecommunications and networks architecture
- knowledge of network and main telecommunication protocols (TCP/IP, SS7, ISUP, SIP, DIAMETER, CAMEL)
- good Unix and SQL knowledge
- strong analytical, troubleshooting and problem solving skills
- communication and personal skills
- personal responsibility
- ability to work under time pressure
- fluent written and spoken English
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.