Firma Work & People Sp. z o.o jest Agencją Pośrednictwa Pracy i Pracy Tymczasowej w kraju i za granicą (numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia to 3779/3) i od powstania w 2007 roku wspiera koncerny i grupy kapitałowe renomowanych firm zagranicznych i krajowych w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Senior Buyer
Miejsce pracy: / Wrocław i okolice
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Analiza rynku dostawców produktów i usług
- Kompletowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej zadań inwestycyjnych
- Analiza wymagań klientów zewnętrznych w zakresie dostaw i wykonawstwa
- Przygotowywanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert
- Negocjacje zakresów rzeczowych, terminowych oraz finansowych zakupów wyrobów i usług
- Określanie ramowych warunków współpracy oraz przygotowywanie umów z dostawcami wyrobów i usług
- Kwalifikacja i dyskwalifikacja dostawców
- Kontrola prawidłowości rozliczeń zamówień
- Optymalizacja procesów zakupowych w ramach redukcji kosztów spółki
- Ocena ryzyka finansowego związanego z współpracą z poszczególnymi dostawcami
- Aktualizacja oraz przygotowanie procedur z zakresu zarządzania zakupami zgodnie z wymogami
WYMAGANIA:
- Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca komunikację werbalną i pisemną
- Biegła znajomość programów pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- Mile widziane doświadczenie w pracy z programem SAP lub innym ERP
- Komunikatywność, sumienność, nastawienie na rezultaty
- Samodzielność
- Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
OFERUJEMY:
- Samodzielne i ciekawe stanowisko
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Świadczenie dodatkowe
- Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w przedsiębiorstwie o wysokich standardach