Ponad 50 tys. osób, 500 biur, w ponad 120 krajach to Aon Corporation, który od 2014 roku jest notowany na giełdzie w Nowym Jorku. Roczne przychody firmy oscylują na poziomie 12 mld USD. W Polsce Aon działa od 1992 roku i ma pozycję lidera w zarządzaniu ryzykiem, pośrednictwie ubezpieczeniowym i reasekuracyjnym.
Aon to miejsce, w którym znajdziesz wysokiej klasy ekspertów zarządzających wszelkimi ryzykami występującymi w przedsiębiorstwach. Dzięki naszej pracy klienci mogą bezpieczniej realizować swoje cele biznesowe.
Pracując z nami, obsługując różnorodnych klientów, masz szansę stać się dla nich doradcą, ekspertem i partnerem biznesowym.
Obecnie w Departamencie Klientów Korporacyjnych w zespole Aon Global Client Network (AGCN) zajmującym się obsługą globalnych Klientów Aon szukamy osoby na stanowisko:
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Zarządzanie dedykowanym portfelem Klientów oraz jego rozwój.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z decydentami oraz zespołem współpracującym ze strony Klienta.
- Analiza potrzeb ubezpieczeniowych Klienta.
- Proaktywne proponowanie Klientowi innowacyjnych rozwiązań ubezpieczeniowych w celu wsparcia jego rezultatów biznesowych.
- Przygotowywanie zapytań ofertowych, porównań ofert, rekomendacji dla Klienta, negocjowanie warunków ubezpieczenia, administrowanie polisami.
- Aranżowanie polis w ramach programów międzynarodowych i obsługa tych polis (programy przychodzące z zagranicy i programy wychodzące z Polski).
- Tworzenie, realizacja budżetu i prognozowanie.
- Wspieranie Klienta przy tworzeniu wymagań ubezpieczeniowych, opiniowanie umów Klienta pod kątem wymagań ubezpieczeniowych, negocjowanie wymagań ubezpieczeniowych z kontrahentami.
- Współpraca z biurami zagranicznymi Aon i towarzystwami ubezpieczeń w Polsce i za granicą.
- Koordynowanie i wspieranie pracy kolegów z innych zespołów Aon zaangażowanych w obsługę Klienta
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz szkoleń dedykowanych Klientom.
- Administrowanie korespondencją i dokumentacją, praca z danymi w systemach, raportowanie.
- Udział w projektach firmowych.
Nasze oczekiwania:
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeniowej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze programów międzynarodowych.
- Bardzo dobra znajomość ubezpieczeń Działu II, w szczególności OC działalności, OC zawodowej, CAR/EAR.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wymagana znajomość terminologii ubezpieczeniowej.
- Zdany egzamin brokerski.
- Sukcesy w pracy z klientem biznesowym poparte konkretnymi przykładami.
- Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich.
- Umiejętność i swoboda w prowadzeniu szkoleń i prezentacji.
Oferujemy:
- Dostęp do najlepszych praktyk w ramach globalnej organizacji.
- Realny wpływ na kształtowanie relacji z klientem.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie.
- Udział w inicjatywach prozdrowotnych, społecznych.
- Bogaty pakiet benefitów.
- Bogaty pakiet szkoleń.
Poznaj
Aon Sp z o.o.
Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.
„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.