Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Senior/Brand Manager
Miejsce pracy/Location: Warszawa
Nr ref.: DEKK03682
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego Klienta, jednej z czołowych firm farmaceutycznych na świecie, poszukujemy doświadczonego Brand Managera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kluczową dla firmy marką OTC.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie farmaceutycznej
- doświadczenia w planowaniu i realizowaniu strategii marketingowej oraz rozwoju marek
- umiejętności strategicznego myślenia i kompleksowej analizy danych marketingowych
- znajomości marketingu konsumenckiego
- umiejętności zarządzania projektami
- wysokich zdolności interpersonalnych
- samodzielności w działaniu, kreatywności, umiejętności poszukiwania rozwiązań
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- biegłej obsługi pakietu MS Office
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
- pracę u jednego w innowacyjnej firmie frmaceutycznej, jednego ze światowych liderów
- możliwość zarządzania i rozwoju kluczowej dla firmie marki
- możliwość rozwoju zawodowego, również w strukturach międzynarodowych
- atrakcyjne wnagrodzenie
- samochód służbowy
- planowanie, wdrażanie oraz kontrola realizacji strategii marketingowej i działań promocyjnych w obszarze zarządzanej marki w perspektywnie krótko- i długoterminowej
- wprowadzanie nowych produktów na rynek
- przygotowywanie propozycji planu sprzedaży w ramach zarządzanej marki, kontrola jego realizacji oraz podejmowanie działań optymalizacyjnych
- analiza rynku na podstawie dostępnych badań i raportów oraz rekomendowanie na tej podstawie działań marketingowych
- opracowywanie od strony merytorycznej oraz nadzór nad wykonaniem materiałów promocyjnych
- współpraca przy tworzeniu komunikacji ATL i digital
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie zapewnienia wiedzy o produkcie i działaniach marketingowych, odpowiadanie na bieżące potrzeby i zapytania Działu Sprzedaży
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- kontakt z liderami opinii w celu promocji wizerunku firmy, pozyskiwania opinii
- organizacja i nadzorowanie badań rynku